Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

torsdag 9. oktober 2008

Lady in pink!!


Se dette nydelige bildet jeg vant hos CecilieGrut sin Artshop!!! Det har fått plass over piano'et slik at jeg kan titte på det når notene kjeder meg ;o)

Innrammingen passet til og med til cd hyllene i bakgrunnen. Nesten litt for mye av det gode, Cecilie, alt jeg gjort var å legge igjen en kommentar! TUSEN, TUSEN takk! Jeg er strålende fornøyd med bildet, det er virkelig vakkert!

 

3 kommentarer:

. sa...

Heisann:))
Ser man det!! Et flott bilde som tok seg skikkelig flott ut der du har hengt det. Er enig med deg at bilde av " Lady in Pink " er stillig!!
OG så noe som jeg ble glad for å se: CosiFanTuttas spiller piano :)). Jer eg sikker på at du er kjempeflink!! Piano er ett flott instrument!! Selv spilte jeg klarinett i 7 år men ja det er noen år siden:)). Ha en saksofon som jeg putler med, men lungene mine er ikke like spenstige som de var så det blir vel bare at jeg tar den frem 1 - 2 ganger i året!! Er ikke flink føler meg som en amatør, og det kan jeg takke meg selv for med røyk og ha glemt mye av noter osv.

ceciliegrut sa...

Åååh.. så fint det var der! :o) Det blir noe helt annet å se bildene mine på en annen vegg enn min egen :o) *stolt*

Fabolous sa...

Åh, det var skikkelig fint. Et sånt har jeg lyst på å henge i gangen!

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin