Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

søndag 26. oktober 2008

Gjenbruk


Er ikke av de flinkeste i klassen selv, nei. Her er et tips! Benken er laget av Oscar Lhermitte og består av 334 gratisaviser. Koster allikevel rundt en 50 lapp da det er et stålskjelett mellom alle avisene. Ikke noe å si på det :o)

Annen kul gjenbruk fra WebUrbanist :

Gammelt sportsutstyr kommer til nytte

Kjapt, trygt og billig...Kiwi, Kiwi 

Lampe laget av gamle kulepenner

Har du gått over til MP3 så kan de gamle cd'ene bli en stol, som du ser

The Tide Chandelier av Stuart Haygarth

er fantastisk. Den består av alskens ting og tang - stort sett søppel :o)

30 kommentarer:

Tulip sa...

*ler høyt*
Originalt!
men tviler på om de kiwi-stilene hadde fått komme inn i stua mi!!!:)

Tulip sa...

*stolene* skulle det være...

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Hei du :o)

Så det å publisere to blogginnlegg i løpet av ca 2 timer går under definisjonen: "å gjøre ingenting".... (fnis)

Magny sa...

dette var orginalt...
nå har eg sittet og kost meg lenge med eva Cassidy, må kjøpe cd a¨v henne...
herlig,- takk¨~~' ¨'

Auuud sa...

Morsomt og originalt!! :) Koslig blogg du har. Jeg falt heelt pladask for utsikten din.... har utsikt her også, men skulle gjerne vært enda nærmere sjøen og ikke minst hatt store vinduer :D Ha en flott søndag!

MeyBiMe sa...

Trodde med det samme at det var deg som satt på denne flotte benken her jeg :-)
Ja vi skulle ha vært mer kreative her i verden ser jeg :-)
Men...mye artig og stilig da!!!!!
Ha en heidundrende fin kveld :-)

BROCANTE sa...

Den benken av blader kunne jeg fint ha fått plassert her hjemme. Stolen av gammelt sportsytstyr også....

fru vims sa...

hadde jeg hatt muligheten til å ha bilder med lukt så hadde det vært gøy :)

hadde jo vært moro å ta bildene selv, takk for komplimanget :)
men det er fotograf med i prisen til megleren.
han har nok litt mer peil enn meg gitt.

og du...den grønne handlevognstolen var skikkelig tøff! :D

Kaos sa...

Hei hei, åhh så dårlig samvittighet jeg har for de posene. Men nå føler jeg kommer meg i "gjenge" igjen...
Skal prøve å få satt igang så fort så mulig :)

Stilige bilder du har funnet!
Morro å se hvordan det ser ut hos de ;)

Astrid sa...

Alt rart du kjem over og viser oss gjennom bloggen din!
Artige "møblar" dette:)sjølv om dei ikkje umiddelbart hadde glidd rett inn i stova mi;)

Torilpia sa...

Morsomme møbler .. :o)
Likte veldig godt lampa jeg da .. kunne uten tvil fått til mange sånne her i huset .. har "råmaterialene" i alle fall :o)

Ha ei flott ny uke og lykke til med lampejakta :o) KLEM!!

Magny sa...

hei på deg...
gratulerer ,- du vant i blobben min!
nå må du bare sende adressa på sms til ,- 45454776

hilsen magny

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

God kveld i stova :) Så kjempekoslig med så koslig tilbakemelding på bloggen min :) Ja, den bryllupsbenken er eg veldig glad i. :) Må jo lage plass, så eg kan ha den framme. :D
Lille storm er ein eurasier :) Forfedrene er ChowChow og samorjed :) Ein veldig flott hund, men sta som eit esel :P hehe. :) Kjempekoslig med hund da :) Meir liv i leiligheita, og ikkje minst.. meir støv :P hehe. :)
Tenkte meg på shopping no i kveld, så eg får tak i litt blonder på nokre puter eg syr på :)
Ønsker deg ein fantastisk fin kveld :) Godklem :)

ps,Kor du bur hen da? :)

Min verden sa...

hehe - så utrolig stilig det var! Likte den skipsdekkstolen med balltre. Tror ikke jeg hadde giddi den med avisene. Hanne

Line sa...

Hi hi hi, synst eg ser auga på mannen i mitt liv om eg hadde komt heim med noko av dette....
Ligg noko å ventar på deg inne hos meg!!

Anka sa...

hi hi, snakk om å ha fantasi!

Som Mine Dager Er, sa...

Ja her er det bare å ta av seg hatten for kreativiteten. Men gjenbruk er viktig det, uansett materiale. Er faktisk glad for at det er på moten å bruke ommattatt.

Klem fra Marit

Daisys home sa...

Ja,ja masse kreativitet ute og går her ser det ut til!!Men desverre ingen ting av dette kunne ha kommet inn i mitt hus.Men morro og se iallefall.Ha ei fin uke!

krinkelkroken sa...

Artige møbler!
Prøver å resirkulere så godt som mulig, men kan absolutt bli flinkere;)
Håper du finner drømmelampen, eller kanskje du kan lage den selv;))))

happy in pink sa...

må bare innrømme èn ting med det samme...jeg er bare såååå ELENDIG på gjenbruk!!!
er egentlig mer bruk-og-kast typen...(er det lov å si høyt, tro???)

men her hadde du jo funnet litt av hvert for enhver smak?!?
penne-lampa var jo kul...og flere av de stolene;)))

har hatt blogge-pause i helga...skal prøve å være flittig og "flink" nå i uka...så blir det vel pause til helga igjen tenker jeg:)

nå er det natti-natti for meg!;)
klem fra tara...

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

HEISANN!

Heldigris, du vant hos Magny jo :o)
Godt det ble deg når det ikke ble meg...(fnis)!
Varmet SÅ at du syntes engelen var "meg", særlig når du brukte akkurat de ordene som du gjorde.TUSEN TAKK vennen :o)

Nattaklem

PS:Ny engel på headeren men den turkise (som jeg er den lykkelige eier av) kommer nok tilbake igjen skal du se :o)

Torilpia sa...

Takk for kommentarene inne hos meg .. :o)
Det diktet skrev jeg for mer enn fire år siden og ting er ganske annerledes idag. Tror kanskje jeg er av dem som skriver best når jeg er litt "nede" :o)
Jeg har forresten noe til deg på den andre bloggen min :o)
Klem!!

Gamlå sa...

Heisann det er bare meg.

Gjenbruk, det var det masse av her som du viser. Som deg så er gjenbruk ikke min sterke side:).

Må bare takke å for siste kommenteren i bloggen min, og si at du gjør at bloggingen er veldig kjekt. Smiler fra øre til øre når kommentarer kommer fra deg. Du e bare så morsom og det liker jeg!!

Trodde først det var bilde av deg på benken av blader:) men den gang ei!!

Ha en fin tirsdag og stor klem fra Gamlå

hvorfor ikke... sa...

HOHOHO! Detta var et KULT innlegg!
De kiwi-stolene, da, hahaha! Jeg er også veldig for gjenbruk...men sannelig min hatt om jeg veit...tror ikke noe av dette hadde kommet inn hos meg. HAHAHA!Takk for at du viser alle disse morsomme tingene...og samtidig minner om gjenbruk!

hvorfor ikke... sa...

Himmel og hav for en utsikt du har!!!!!!
å se på havet blir aldri kjedelig...det forandrer seg stadig...ble nesten litt misunnelig her nå, jeg, åkre og jorder er også fint...men ingenting mot havet. Håper du nyyyyyter utsikten din i fulle drag! Ja, det gjør du nok, det er vel derfor du bor der....hehe!

♥ H@rmoni ♥ sa...

Stilig! Flott at noe kan brukes på nytt!
Cd -stolen og kulepennlampen var jo råstilig!
Har noe til deg..

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Hei på deg
det er noe til deg
inne hos meg :o)

Elisabeth sa...

Mange stilige forslag til Gjenbruk her da. Sønnen min på 11 har flere skateboard stående i garasjen som han ikke bruker, så det hadde kanskje vært en idé. Lage en egen stol til han for å ha på rommet? Kult!

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Må bare "utdype" det at det er noe inne hos meg til deg: en award og en utfordring :o)

Anne på Moseplassen sa...

jøss, så masse tøft da! kunne godt tenkt meg den benken der jeg, men jeg tror vel egenlig ikke den er god å sitte på eller grei å holde rein... hihi

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin