Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

torsdag 9. oktober 2008

Gavedryss


JOHO!! DER var den nye babyen kommet til verden - velkommen søte deg. Mor er sliten og skal sove, så jeg må "tolme" meg til i morgen! ER SPENT!

Babyen skal ikke få noen av disse fra Ugly Children Clothing

men denne

også by Ugly :o)

Jeg synes den er råstilig, min søster har kanskje en litt "søtere" stil, men det er god bomullkvalitet så hun kan gjemme den under en blondeskjorte. Kjøpt hos Ting  Bergen

men kan også kjøpes på web

22 kommentarer:

. sa...

Smiler og blir helt rørt jeg. Er en veldig sentimental person så her kom en gledes tåre. Denne er til:
Lille gutt som har sett dagens lys.
Moren som har jobbet ferdig.
Tanten som har vist en slik glede til at denne gutten har sett dagens lys.

Gratulere til dere alle.
klem fra Gamlå

Heidi sa...

Gratulerer sååå mye med tantebarnet. koselig !
Kjempekule bodyer da. De må da bare mamma`n bli glad for.

:-)

. sa...

Tii tei bare Gamlå igjen!!
" Lykke til " på treffet imorgen. Du kommer til å stortrives. Håper for alldel at det ikke bare blir snakk om hvitt , hvitt, engler osv. da tror jeg ikke CosifanTuttas koser seg, men jeg er sikker på at du klarer å snu samtalene til noe som alle har interesse av!!
Gi meg en tilbakemelding på hvordan det gikk på treffet!!
Du CosifanTuttas tusen takk for kommentarene jeg här fått fra deg idag, de har gjort meg glad.
klem fra Gamlå

Synnøve sa...

Hurra!! Gratulerer som tante til lille garcon :D

Må bare le ved tanken på at han kom først når teppet var kommet, hihi... Å guri, den fra Ugly i blått har jeg sett på også! Til en venninne som fikk en gutt nylig, den er jo så tøff...! I like :) Ha en fin kveld, kos deg med lille gutten når du treffer ham :) Synnøve

Miamor sa...

Gratulerer tante!!

Har du tid til bloggtreff da..med en baby i familien?? Gleder meg og sommerfuglene kribler litt.....

;)

Miamor sa...

Gratulerer tante!!

Har du tid til bloggtreff da..med en baby i familien?? Gleder meg og sommerfuglene kribler litt.....

;)

ceciliegrut sa...

Gratulerer!

Bodyen var RÅKUL ja! Nesten så jeg fikk lyst.... eh, neida. Ikke flere her i huset, men storesøster kunne gjerne fått en til :o)

LISBETH---<-@ sa...

Hei på deg! Grattis med tantebarnet, stilige de bodyene med knall skrift, he he.
Jammen duuu, det blir nok superhyggelig på lørdag, det har vi bestemt, du og jeg, da blir det vel så!!...hi hi.
Ha det godt så både blogges og snakkes vi på ordentlig!
Klem

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Sto i fare for å "sprenge" kommentarfeltet ditt igjen så det ble en mail til den nybakte tanten istedenfor :o)

Klem

Line sa...

Gratulerer Tante:0):9)
Ååå, det er jo berre så fantastisk med eit nytt lite menneske i familie, og nydeleg teppe får han og....
Bodyane var kjempekule, men likte best den du hadde plukka ut;0)
Klem

simmas hus sa...

Grattis med tantebarn !
Utrolig flotte bodyer !
Kose dere masse i helgen !

Klem Simmas Hus

Lappesola sa...

Gratulerer med tantebarnet. de bodyene er knallkule.
Nå har jeg tittet litt rundt i bloggen din, og jeg likte det jeg så.
Hilsen Lappesola (som har en Amarone klar til i kveld)

Alex sa...

Først takk artige kommentarer på bloggen min.

Og Gratulere med tantebarn og nydelige klær da...var ikke sånne kule klr da æ hadd baby nei :)

Folk får si hva de vil men jeg liker at folk er innom å kommentarer.
Noen har mer enn andre....
Men det må være lov å kryddre på en historie.

God klem !!

Nettelita sa...

Gratulerer som nybakt TANTE!! :) Så koselig!
Den bodyen var kjempe tøff! Må jammen inn å sjekke den nettbutikken!
Ha en fin helg! :)

Anka sa...

Gratulerer som tante;) Ble tante for første gang for ett år siden i går og det skal ferires i dag(klokken er 00.02, Lørdag) Lillegutt har øvd seg denne uka på å spise gele til bursdagsselskapet, hi hi. Så utrolig fint bilde du fikk. Herlig å se malerier som ikke ligner på noe man kan få på Skeidar:-D
Natti natt.

mali-mo sa...

Gratulerer med tantegutten din! Sees imorgen ;)

Torilpia sa...

Søt body .. :o) Ganske spesielt med lusekofte-body da .. hehe

Ha ei flott helg videre - klem fra meg :o)

Tulip sa...

Gratulerer som TANTE!

Kul body, ikke akkurat H&M den der , nei!

God helg!

. sa...

Heisann min blogg venninne !! Dette her blir et laaaaaaang kommentar. Tror aldri jeg har skrevet en så lang kommentar noen gang, men en gang må bli den første:
Jeg har tenkt på deg idag mellom mine malings økter. Ikke det at jeg har noe å uro meg for!! En ting er klart "CosiFanTutta" gir klar beskjed hvis hun kjeder seg eller er på feil plass!!
Men det virker det som du ikke har vært idag. ( jeg er lettet, smiler)

Når det gjelder bildet så lyver det.
Det er en serie fra et fotokurs med rett lyssettning. Så gamlå er 42 og blir 43 i desember. Hun har glimt i øyene sier mannen, men furer i huden som et bjørke tre. Sjarmerende sier han!! Han liker damer som ser ut som de lever livet!! .
Jeg er enig!! Jeg var veldig glad i Grethe ausland...og er det enda. Hun og Leif Juster en favorittene mine blant de gamle. Grethe er en dame som likte å leve livet og ta det som det kommer...!! MEN takk allikevel jeg er ung i sinn.
Så bare forsett og kall meg Gamlå så blir du ikke skuffet hvis vi skulle treffes på et vestlandstreff eller engang.

Hm..." en ide" kanskje dette kunne vært noe å gjort noe mer med???!!!
natti natti min bloggvenn CosifanTutta.
Leeeeeer nå jeg skiver navnet ditt...så tenker jeg på at jeg har begynt å ta navnet ditt med i emner rundt middagsbordet og da sier Gubben , unnskyld hva sa du nå...er det ikke herlig...for jeg bare sier NIB jeg og han forstår ingen ting stakkersen.

muskattogkardemomme sa...

Go morn kjære deg,
det var veldig koselig å møte deg i går!Og gratulerer så mye som tante!
Takk for lystips,der var jo mye fint.Likte bl.a.Bern og Basel veldig godt,hurra;0)
Go søndag til deg,i gostolen din...?
Kjerstiklem
muskatogkardemomme.blogg.no

Livet er heeerlig sa...

Heihei!
Takk for sist, det var veeeeeldig hyggelig å treffes. Synd vi ikke fikk pratet mer sammen :)
Du var en jeg iallefall visste hvem var før bloggetreffet...
Håper det blir flere bloggetreff, i mellomtiden "snakkes" vi her inne :)
Ha en fantastisk flott søndag i godstolen din
*Siv*

mali-mo sa...

Rakk knapt å hilse på deg jeg, tror jeg! Så dumt!!! Det er ulempen med langbord...og selv om man forsøker så rakk iallfall ikke jeg alle igår ;/ Satser på flere treff! God søndag til deg ;)

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin