Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

torsdag 23. oktober 2008

At ingen har tenkt på det før :o)




Puter med sine helt egne brystvorter!! Sannelig, det ser jo så riktig ut!
Tenk at ingen har tenkt på DET før ;o) Thihi
Nå regner jeg med at kreative bloggdamer snur seg rundt og setter i gang og syr puter med brystvorter
Disse er hentet fra bloggen historically-inaccurate.blogspot.com/
Her er puter for enhver smak av Richard Saja

2 kommentarer:

. sa...

Leeeeeeeeer. Du e nå bare fine du. Alt du finner på nettet:).

Ja, nå kan sy damene sy puter med brystvorter. ler.

klem fra Gamlå

Torilpia sa...

.. vel - synes kanskje ikke de var så veldig fine akkurat .. brystvortene altså :o) Putene i seg selv var jo fine da ..
Men kanskje de ikke er ment å være "fine" .. hehe ..

Ha en flott torsdagskveld - klem!!

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin