Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

søndag 12. oktober 2008

Anonyme meg har vært på bloggtreff :o)


Jeg talte ikke, men vi var haugevis med bloggere på Zupperia i går. Veldig kjekt med de som allerede har bilder på bloggen sin, da blir det ikke bare ukjente ansikter :o)

Tusen takk for noen trivelig timer, veldig kjekt å treffe dere, alle! Dessverre så var det ikke mulig å rekke og snakke med hver og en, men kanskje neste gang?? Tusen takk til Storeflittig for arrangementet og initiativet!

19 kommentarer:

mali-mo sa...

Ja, tiden gikk fort og det var morsomt å treffe folk "live" da ;) Og vi snakkes vel neste gang?! ;) Ha en fin søndag!

Tulip sa...

Hørtes koselig ut med bloggetreff!

Moro de nei- og ja veskene dine i forrige innlegg!

Kerstin sa...

HeiO=)

Veldig koselig i går. Er så enig med mali-mo her. Moro å treffe folk live , slik at en har et fjes på bloggerne:O=)

Nyt søndagen Klem

liven sa...

Hei!! tusen takk for kommentar hos meg. Ja... jeg har veldig lett for å le :o) og det tror jeg du har også :o) synest du smilte fra øre til øre hele tiden jeg :o)

Koste meg i går og vil gjerne gjenta dette:o) selv om det var noen jeg ikke fikk hilst på ....tror jeg!!
Gikk litt i surr en stund der !!

Men bare så kjekt:o)

Ha en fin søndag......i regnværet:o)

Miamor sa...

Ja, det var supertrivelig! 4 timer forsvant sååå fort! Jeg har ikke truffet Vibeke før, men det føles jo sånn.... Takk, takk..koslig at du forsikret henne om at jeg kanskje ikke biter...

ha en trivelig søndag ;)

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Så fin den var da, trodde du hadde lagd en egen award jeg nå :o)Har sendt deg en mail....

♥ H@rmoni ♥ sa...

Sett igang med høstbordet!
Klart du kan pynte et likt høstbord!
Når jeg legger ut bilder, er det koselig at andre blir inspirert!
:O) Det er jo det som er gøy med blogging - vi låner ideer og gir noen tilbake.. ;O) Høres ut som en blånissesang..
Kos deg i bergen-by med flott utsikt! :O)

krinkelkroken sa...

Heisann

Var kjempekos i går, og så kjekt å se damene bak bloggen;)
Fikk heller ikke snakket med alle, og det var synd , men regner med sjansen kommer igjen!
Ha en herlig kveld;)

Tulip sa...

Hei igjen.
Ja den oransje grønnsaken er pyntegresskar.

Ang matter /filleryer:
Du kan sende mail til meg med ønske om mål og fargevalg, samt hvor tykk den kan være for at du får døra opp!
(Det er min mor som vever, så jeg skal formidle videre bestilling til henne.)

Min mail er: grobob@gmail.com

Livet er heeerlig sa...

Ja det var kjempekoselig i går, hurra for bloggetreff.
Var litt usikker på å gå, man vet jo ikke hvordan det utarter seg.
Men det var jo ikke skummelt heldigvis :)
Gleder meg til vi treffes igjen, du var så levende og smilende!!!
*Siv*

MOLLY sa...

Hei på deg, og jeg må bare si at jeg blir glad, bare jeg ser det profilbildet ditt, så blir jeg glad:)) Det må være den kuleste sola på nett...hehe;)
Så kjekt med treff, og er littegranne misunnelig ja:)
Ha en super kveld og en flott start på ny uke!

marie sa...

Det høres utrolig ut med bloggtreff. Jeg kunne godt tenke meg å få med et slikt.

NIB sa...

Hei hei! Veldig koselig å treffes i går! Håper du hadde det like hyggelig som jeg:) Kanskje vi får til et nytt treff snart:)

Synnøve sa...

Så morsomt, virker på "rapportene" som dere hadde det veldig trivelig! Æsj, synd jeg ikke bor i området der ;) Ha en herlig kveld! Synnøve :)

. sa...

Heisann.
Smiler når jeg tenker på de koselige kommentarene dine i bloggen min:). Så flink til du er å lage sånne finne sammensatte bilder i bloggen din!! Du er flink du.

Vi har vist samme smak når det gjelder vesker. Det var mange stygge i nei bildet ditt.

Det ligger noe til deg i bloggen min:)
ha en fin kveld
klem fra Gamlå

. sa...

Hei igjen, bare meg Gamlå:)
Neier og bukker for fine kommentar i bloggen min!!
Du er ikke en dårlig fotograf jeg har sett mange fine bilder tatt av deg i bloggen din jeg!!!

" yes " Fotosafarie kan bli kjekt , da kan jeg ta bilder når jeg er ute med Nemi på turer. To fluer i et smekk:)).

Ja, rommet til Timian ble fint, MEN sann mine ord til helgen er det bombet igjen, uff uff! Jeg får bare lukke øyene, men en ting er sikkert han er mye ryddigere enn Kaja. Hennes rom titter jeg sjelden innom da det kan ødelegge dagen min:).

En ting til jeg tror ikke at du har en kjedelig stil!!!
Kos deg med den velfortjente awarden!!

klem fra Gamlå

ceciliegrut sa...

Neida, ikke min grafikk dette.. Bare å laste opp og få bildet ferdig på en moroside på nett. Men jeg ER litt god fordet da ;o) GLIS

Daisys home sa...

Sikkert morro med bloggtreff.Likte godt det innlegget ditt om NEI og JA veskene.Ha ei fortsatt fin uke!

Bak en Sky sa...

Så artig da!!skulle gjerne ha vært der!;) Håper jeg får mulighet en annen gang til å treffe på noen bloggere!

De plommene mine er fra hagen til svigers. Et tre stappe fult med herlige plommer. Kjekt å ha en svigermor spm passer på at vi får i oss nok frukt;)

Synd at du ikke fant en lampe som passet på Hilmers da.....Har sett noen jeg er litt gira på her i Trondheim. Må bare finne en plass til dem først!

Håper du får en super onsdag!
Vi jabbes nok snart igjen!
Likte veldig godt det babyteppet under her;)

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin