Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

torsdag 23. oktober 2008

4 dager i Roma - her er resultatet



Roma har 60% av alle kulturskattene i hele vide verden, så det er lov og ikke bli fryktelig imponert over utvalget med bilder! Kameraet kræsja. Pantheon utsiden og hullet i taket som det regner rett gjennom, men som gir lys da. I tillegg til Trevi fontenen. Dersom du med ryggen til fontenen hiver en mynt over venstre skulder med høyre hånd skal til returnere til Roma. Obs! Glemte det...

6 kommentarer:

Torilpia sa...

Så synd med kameraet .. og med forglemmelsen ifht mynt over venstre skulder ..
Du får ta en tur senere - allikevel .. :o)
Men det var fire fine bilder du fikk tatt da .. :o)

Klem!!

happy in pink sa...

oh shit...kjedelig med kameraet!!!
jaja, du fikk jo tatt etpar bilder, da;))))
det ser jo helt fantastisk ut i Roma!!! tenker du sugde til deg inntrykk og storkoste deg:)))og litt god vin kanskje??

E:-) fra K(a)os(e)heimen sa...

Roma er en av mine favorittbyer! Så heldig du er som har vært der nå! Pantheon var utrolig imponerende.
Synd med kamera...
Håper du hadde en flott tur!

Smineset sa...

Kjedelig!!! På en slik plass er man jo avhengig! Men nydelige bilder!

Ha en strålende helg! ;-)

Siw sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, i Roma har jeg vært, nydelig by, masse inspirasjon, misunnelig på deg som nettopp har vært der :)

Gamlå sa...

leeeeer du hadde den nesten, ja den om hva som skjer hvis du kaster mynten. leeeeeeeeeer. Det minnet som om meg. Jeg glemmer også!!

MEN bildene var MEGET BRA dette kan du...så nå utnevner jeg " CosiFanTutta " til å få orden på kameraet sitt og bli med i Fotosafarie:).

klem fra Gamlå

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin