Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

lørdag 27. september 2008

Utfordring


Denne utfordringen har jeg fått av Torilpia - med bloggen Min lille side om reiser shopping ting og tang har somlet litt, men her er den

6 ting som gjør meg glad akkurat nå :

1) En fantastisk yndlingsplass i livet med pc, teppe, te og musikk, og akkurat nå helt stille og rolig

2) Min snille og flinke sønn, som denne helge er på By-Lan. Jeg skal innom med sunn mat og tannbørste (tenk å glemme det!) til han senere i dag, da blir han nok "kjempeglad"

3) Min fantastiske elskede (ikke gift - skryter bare av en julepresang)

4) God helse hos meg og min (bildet fra Google). Jeg er nok ikke helt der :o)

5) Videre nokså materialistisk her (lite fred på jord, og sånt), men er veldig glad for at jeg snart skal ut å kjøre i vår nydelige sorte Volvo c30. Den er så himla "snerten". Herlig å spille høy musikk og synge i alle tunnellene :O)

6) Det er helg! Skål!

Torilpia har sin egen takknemlighetsbok - noe å tenke på. Jeg har dilla på notatbøker, så det er ikke det at jeg ikke har noe å skrive i. 

Utfordringen sendes videre til : Gamlå, Duften av erteblomster og Happy-in-pink 

Det er ingen frist - innen utgangen av 2010 er helt ok!

4 kommentarer:

Torilpia sa...

Så fint innlegg og "besvarelse" på utfordringen :o)
Liker stolen din kjempegodt - og for en utsikt du har derfra .. blir rent misunnelig jeg .. :o)
Ha en fortsatt fin helg - klem :o)

. sa...

Heisann. Selvfølgelig tar jeg utfordingen...sånn synes jeg alltid er kjekt!!!
I dag har jeg planer om å få det fine bildet du laget til meg inn headingen i bloggen, og som treg kløne når det gjelder data så tar nok det tid tenker jeg. Ja, jeg vil prøve på å få bildet til å passe i heading rammen.
Ha en flott kveld! Her i heimen blir det øl og krabbe nam nam.
klem fra Gamlå

ceciliegrut sa...

Vet du.. Dame/jentehockey er den sporten som nesten ikke har skader. Mye mer på håndball og fotball.

:o)

happy in pink sa...

heisann...utfordringa tas imot med takk:) må bare tenke litt først...men skal nok få tatt den i god tid før 2010, ja;))
ha en hææærlig dag!!!
klem tara

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin