Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

fredag 5. september 2008

Utfordring fra Happy in Pink


tre ting jeg gjør når jeg våkner
-vekker min sønn
-sjekker været 
-vakler inn på badet

tre ting jeg må ha i løpet av dagen

- Samvær med dine

- Pepsi Max

- Mat

tre personlighetstrekk

-Lojal

-Strukturert
-Vennlig

tre ting jeg liker å gjøre
-høre på musikk og blogge
-padle
-drikke vin :o)

tre ting jeg er redd for
-at jeg eller noen av mine blir syke
-at noen pirker meg i navlen
-Miste ringen min

tre ting jeg drømmer om
-at  jeg og mine holder oss friske
-stol  til stuen, gjerne en Stingray

-at noen kan sy gardiner til meg

Jeg utfordrer den som måtte føle seg utfordret. Nå er jeg spent på om det var rett strategi.... :o)

Ingen kommentarer:

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin