Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

fredag 26. september 2008

Til Gamlå



Littegrann småtteri som du kanskje kan like - keramikk, hund, robuste og stilige møbler med høy sittekomfort og store vesker?? Mangler bare et vinglass og en peis, hehe!
Tusen takk for hyggelige ord! Har bare jobbet meg ihjel, men sannelig overlevde jeg det ikke denne gangen også :o)

3 kommentarer:

hvorfor ikke... sa...

Takk det samme=)
rødvinsglasset er her, hehe! men peis har jeg desverre ikke...
godt med helg, etter en arbeidsom uke. KOS deg!
smil fra Torunn

. sa...

Tuuuuuuuuusen takk. Jeg sitter her nå med tårer i øyne jeg!! Hvem skulle vel trodd at en kunne bli så inkluderene i " pace samfunn" .
Det er ikke så mange som klarer å treffe meg slik som du gjør med dette innlegget. " CosiFan Tuttas" !!
Jeg er så glad for at du fremdeles er med oss i NIB, om du ikke hadde vært det så hadde jeg hatt linken til deg uansett og holdt kontakten med deg!!
snufs Tusen Takk!!!
Stor klem fra Gamlå

. sa...

Sitter og studere bilde du har laget sammen med Gubben og han er også fasinert hva du har klar å finne ut om meg. Stolen , keramikken osv. alt dette er meg.
Tusen takk. Tror nesten at jeg er så frekk og bruker bildet du har laget i headingen i bloggen min, hvis jeg går lov av deg. Ja, den forteller mye om meg!!!

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin