Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

torsdag 11. september 2008

Til duften av erteblomster


Jeg har laget en liten hilsen til deg med ting jeg tenker du kanskje kan like?? Måtte ta med en bukett med erteblomster og beklage at de ikke lukter! Du har alltid så hyggelige meldinger til meg og jeg tror du besøker meg ofte, og det gjør meg glad!

12 kommentarer:

vibeke sa...

Å DU ER BARE NYDELIG ALTSÅ!!!!!!

Dette var da enda bedre enn en award, nå ble jeg skikkelig rørt og glad :0)Kan kjenne lukten fra de herlige erteblomstene jeg bare jeg lukker øynene og bruker fantasien, ikke noe problem:O)Du har i allefall knekt koden på hva jeg liker:FOR JEG LIKTE ALT JEG!!!!!!Guri så herlig collage.
Får ofte kommentarer fra folk i familien om at de ikke forstår hva smaken min er for noe og du har forstått "greia" etter et par måneder.Jeg må ha en HÅPLØS (men god)familie jeg :O)
Blir jo veldig glad når du setter pris på at jeg er ofte på besøk, jeg liker meg så innmari godt her inne.

TUSEN TAKK FOR EN KREATIV OG GLEDELIG HILSEN, DET SATT JEG STOR PRIS PÅ!

Klem fra Vibeke.

PS:Tror jeg kommer til å sovne med et smil om munnen i kveld :0)

. sa...

Smiler av hvor snill du er og hvor glad " Duften av erteblomster" ble. Litt av en nydelig blomster bukett du har funnet;). Kjolen som du viser her kunne jeg også ha tenkt meg. Putene fra polyvore kan en trykt si har noe for enhver smak. Bortsett fra de som skal ha hvitt :)).
Ha ein fin helg.
klem fra Gamlå

Livet er heeerlig sa...

Heihei, så snill & omtenksom du er :)
Du, jeg var innom Xhibition og kjøpte flere slike knagger som henger på dører. De hadde de litt bortgjemt i noen plaskasser, godt gjemt :)
Løp og kjøp
Ha en fantastisk helg!!!
*Siv*

Anonym sa...

Hei! Tusen takk for koselig og inspirerende hilsen på min blogg http://interiorogeksterior.blogg.no
Det var så inspirerende at jeg har faktisk har sparket litt liv i bloggen igjen.
Må også takke deg for Awarden jeg fikk på byggebloggen http://norskebyggeklosser.blogg.no
Hei så lenge:-)

CosiFanTutta sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
CosiFanTutta sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
daisy sa...

Heisann!

Så hyggelig at du har vært innom bloggen min!
Du har en kjempeflott blogg! Leiligheten din ser jo helt fantastisk ut! Med DEN utsikten!!
Kommer nok snart noen innlegg om krigsområdet i bloggen min, tenker jeg! :)

God helg ønskes deg!

fru vims sa...

heisann :)
så hyggelig at du liker bloggen min :)
lærte faktisk å legge inn video i går!

du må lage deg en bruker på youtube ( tar ca 30 sek) og så går du inn på en sang du liker på youtube, og trykker share (elelr noe i den duren). da kommer det opp et lite vindu der du kan skrive litt og sånn...skal du linke til noe i den teksten så må du redigere innlegget ditt etterpå i blogger.
lyke til! :) (håper du skjønner sånn ca hvordan du gjør det....hvis ikke skal jeg prøve litt bedre;)

Anettes hus sa...

Hei! Takk for veldig hyggelig hilsen på bloggen min:) Så flott blogg du har!

Ha en fortsatt fin helg!
Klem Anette

Jeg linker deg:)

charm design sa...

Tusen takk for hyggelige komentarer på bloggen min.Du fortjener også en del av denne vakre buketten.Ha en fin kveld....eh eh natt mener jeg.

fru vims sa...

hei igjen.
jeg skal lage et innlegg om det jeg, med bilder og slikt som en liten veiledning. skal bare spise frokost først ;)

fru vims sa...

NUh, er det gjort. håper du skjønner mer ;)

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin