Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

søndag 14. september 2008

Hurra - det virket!!


Tusen, tusen takk, fru Vims for fantastisk oppskrift på bloggen din om hvordan jeg får videoene inn på bloggen. Du er grei! Hadde ikke klart det selv! Gabriella sång fra "Så som i himmelen"

3 kommentarer:

fru vims sa...

hurra!
du fikk det til :)

Bak en Sky sa...

Klarer ikke å holde tårene tilbake når jeg hører denne sangen...Sitter her å sipper;)heheh.....uff....Den er så utrolig fin!;)
Takk for at jeg fikk lytte!;)
Klem

kari - carpe diem sa...

Sangen er så helt utrolig vakker...og ja, jeg skal se filmen. klem fra smøla

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin