Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

onsdag 10. september 2008

Ny strikkekjole med stort spørsmålstegn


Kjøpte meg en fantastisk deilig strikkekjole fra Paramita med et flott liv med et stort lilla spørsmålstegn :o) 

8 kommentarer:

Bak en Sky sa...

Denne skulle jeg virkelig likt å se på deg!!!Hva med et bilde til!!!;)

vibeke sa...

Den var innmari fin og så UTROLIG god ut også!Likte kjempegodt humoren med ?tegnet:0)Gøy at du viste den fram!
Får ikke lastet opp musikkgreia di jeg, sikkert noe med maskinen min.Prøver igjen seinere :0)

Klem

Tulip sa...

Oisann, den var kjempetøff.
regner med det blir en favoritt i høst!
Lucky you!

Anka sa...

Hei på deg. Ta en titt på siden min (til venstre). En surprise venter på deg.
Vet det har regnet inn sånne på siden din i det siste men det er så fortjent at jeg vil gi den en også. Altid gøy og klikke inn her.
God kveld.

. sa...

WoW den der kjolen var bare stillig. Det gjorde seg med ? tegnet. Du har en fin smak :))
ha ein fine kveld

Karen sa...

Jeg ELSKER også bare "Som i himlen"
har set den et par gange. En ABSOLUT FAVORIT.

Karen i Danmark

Kaos sa...

Tøff kjole :)
Action bilde?

Ja jeg tar imot bestillinger :)
send meg mail på konsentrertkaos@hotmail.com hva du kunne tenke deg så kan jeg se hva jeg får til :)

Line sa...

Råstilig kjole:)
Den vert nok ein haustfavoritt...
Ligg ein award og ventar på deg inne hos meg.
Ynskjer deg ein fin dag, klem

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin