Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

lørdag 27. september 2008

Lille maison


Endelig har jeg hentet pakken fra Lille Maison, travle tider. Nydelig toalettveske med rosa for, utrolig velduftende såper med blomster inni, en søt bonuspresang (kakeform?), i tillegg til et trivelig håndskrevet kort fra Synnøve. Alt delikat pakket inn. I like it!

16 kommentarer:

Josefine sa...

Å for en søt gave..
Ønsker deg en fin helg:-))

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Så herlig!Fine ting :o)

Skal ta den utfordringen jeg,liker sånt!Kommer noe fra meg til deg på bloggen din snart bare jeg får litt bedre tid :o)
Er jeg ute å kjører når det gjelder enkel telling eller mangler du den sjette "glad-tingen" på lista di?

Vibeke :o)

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Det er jo lov å prøve seg, vi får se om det hjelper på vinnersjansene dine da :o)

PS:Godt valg du har tatt på nummer 6!

:o)

Synnøve sa...

Hurra! Hihi, så bra at du fikk hentet den ut med det nr, var litt spent på ;) Er ikke toalettvesken fin ja, jeg har maken selv, og den lille "kakeformen" bruker jeg til telys her hjemme :) Ha en herlig lørdagskveld! Synnøve

. sa...

Så nydelig denne gaven var da!!! Likte den kjempe godt jeg!
Stillig bil du har, den var rå! Ser for meg deg i bilen der du synger for full hals :))
Gamlå

Sissy's Hus sa...

Tusen takk for kommentar! :)
Håper leiligheten tørker snart så vi får flyttet hjem og gjort ferdig! :) Hadde tenkt at jula skulle komme og alt var fiks ferdig!

♥ jannicke ♥ sa...

Hei på deg :-)

Du har en virkelig sprek og fin blogg! Misunner utsikten din som jeg ser på bildet ååå...sjøutsikt :-) Det må være koselig å sitte der...og se ut...
Klarte ikke helt å finne ut hvor det var...
Visste ikke at det var vanlig å spørre om å legge blogg til liste..? Jeg har ivertfall aldri gjort det. Jeg tror det er hips om haps hva folk gjør :-) Ivertfall er det en veldig gøy overraskelse når jeg ser at noen har meg på sin liste :-)
Leser at du bor i Bergen - har du vært på den nye butikken til FirstFloor på Nesttun?? Ååå holder på å gå amokk... Hun har fått så mye lekkert! Men det er jo hver sin smak selvfølgelig, hun kjører en litt nostalgisk/ shabby stil, ganske så femi egentlig.

Skal definitift følge med på bloggen din :-)

Ha en herlig helg!

Flower Power sa...

Heisann!

Takk så mye for kjempehyggelig kommentar fra deg:))) Jeg har ikke vært her før jeg, men du har virkelig en artig blogg!! Kjempefin sjøutsikt også......her er det ikke vanskelig å finne roen tenker jeg. Fin gave har du fått du og:)

Ha en riktig god lørdagskveld:))

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Utfordringen er tatt :o)
Det ligger en liten "go'sak" inne hos meg og venter på deg!

Duften av erteblomster-Vibeke sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Duften av erteblomster-Vibeke sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Duften av erteblomster-Vibeke sa...

God morgen Cosi :o)

Så du synes jeg er flink til å telle ja :o)
Er gøy med sånne utfordringer for da blir man som du sier litt bedre "kjent"!
Som du sikkert har forstått så er du min number ONE her i bloggverden!Får så mye herlig ut av bloggvennskapet vårt, TUSEN TAKK :O)
Takk for at du sendte den i retur, betyr mye for meg det!
Tar det som et stort kompliment at du mener at jeg er er en sånn som blir lett andres hjerteblogger :o)
Blir nok lett oppfattet som en sånn typisk "mange venninner" jente(hvor går egentlig overgangen fra å kalle seg jente til dame begynte jeg plutselig å lure på nå?)MEN jeg har bevisst VALGT å ha få men nære vennskap :o)Hos meg er det kvalitet og ikke kvantitet som gjelder!Nå må jeg le litt for meg selv her for plutselig gikk det opp for meg at sånn er jeg når det gjelder interiøret også :er ikke utpreget minimalist men det kan nok virke litt sånn fordi her står det ikke noe fremme som ikke betyr noe for oss.Har INGENTING fremme bare for å fylle opp, ALDRI I LIVET!
Her er det så fantastisk vær i dag det har vært så grått og trist her i flere dager nå så dette var herlig.Skal skynde meg å få vasket noen klær så jeg får hengt det ut til tørk, det er en ting til som gjør meg glad:å kjenne den deilige lukten av klær som er tørket ute i vinden(spesielt sengetøy).

Ønsker deg en fabelakig søndag :0)

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Det er jeg som er skyldig i 2 kommentarer som er fjernet her: Grunnen var elendig stavefeil og noe jeg skrev som var ment som en fleip men som ikke hørtes slik ut når jeg leste det etterpå :o)

Anka sa...

Hallo du:) Så søt gave. Er svak for sånne punger. Håper du har hatt en fin helg. Det har jeg, selv om jeg håpet at det skulle være et loppis i nærheten i dag;) Det er så koselig å klikke inn på siden din nå som du har fått bakgrunnsmusikk;) God musikksmak du har også syns jeg. Ha en strålende Søndag!

Camilla Jørgine sa...

Verkeleg koseleg blogg du har! Så mange fine tung du finn. Sjølv om ein ikkje skal vere misunneleg, så misunnar eg deg den nydelege utsikta og den stolen som ser fantastisk god ut!

God søndag!

:) Camilla

Anonym sa...

det jeg var ute etter, takk

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin