Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

lørdag 6. september 2008

Liker når ting er flerfunksjonelle


Når du får uventet stort besøk  - og trenger plass rundt bordet (trykk på link)

Kanskje også et bord som er lett å flytte
...avslutter med litt fantastisk musikk. Dvorak - strykekvartett - American - op. 96
4. sats 

5 kommentarer:

Charlotte sa...

Artige filmsnutter! Likte spesielt bordet!

Ha en god helg :D

ceciliegrut sa...

Fantastisk! Sånn bord som er lett å flytte på skulle jeg hatt. Haha, mannen blir så sur når jeg drar i møblene..

Det runde bordet var KNALLfint. Men helt sikkert dyrere enn det min lommebok har råd til.

Line sa...

Eg droymer om eit STORT spisestuebord:) Eg elskar å invitere venar og d\familie, med tilhøyrande god mat, og då hadde det vore kjekt med eit bord som kunne forvandlast til MANGE!!
Men med min begrensa plass må eg vel berre drøyme litt til!!
Gratulerer med awarder, dei er vel fortjent:)

mali-mo sa...

ak for awarden, snille du ;) og for fine ord.

Måtte ta testen din her på siden og flire litt. SYns det er litt moro å leke med sånne tester jeg ;)

Her er det pause i furumalin, så imorgen drar vi på hytten og maler gulv. Får jeg ikke senebetennelse nå, så... God søndag!

vibeke sa...

Hei :o)

Har en utfordring liggende på bloggen min som er til deg under innlegget:Utfordring!

Har tatt utfordringen som ligger hos deg :0)

Klem

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin