Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

torsdag 25. september 2008

Lampejakt


Vår "lekre" IKEA-lampe har "desverre" sluttet å virke, og det må investeres i en ny. Her er ønskelisten :

 Antonio Citterio XXL                                                                   Edge Form Kajsa                                                                        Rudolfo Dordoni Ray F

                                        

Louis Poulsen PH 80

                         Louis Poulsen PH 4 1/2' og Collagen

Northern Lighting - Oslo

Samboer vil ha en ny IKEA lampe-jobber med saken :o)

6 kommentarer:

hvorfor ikke... sa...

hehe! kan du skjønne at han vil det, så mange flotte forslag du har...hehe!
...kan vel ikke ha noe med pris å gjøre...

Ha en koselig fredagskveld...i skumringen!

Mari sa...

Lykke til med overtalelsen ;)

. sa...

Hei igjen. Jeg må nok si at jeg er litt fan av PH lampene jeg!!! Skulle nok hatt noen av de. Har også en av disse på bloggen som jeg ønsker meg.
Gamlå

Anonym sa...

Først må jeg bare si at du har en fin blogg. Fast leser, men ikke så flink å kommentere. Forøvrig var det flotte lampe forslag. Har selv en ph80 og den kan absolutt anbefales:)

CosiFanTutta sa...

Takk skal du ha, Anonym :o)
Cosi

Anonym sa...

Elsker bloggen din. :)

Mitt forslag er Artemide Tolomeo Terra eller Artemide Tolomeo Lettura (forskjellig høyde). Passer godt til Peel (vi har prøvd Lettura til stolen) - http://www.artemide.com/

Ellers har jo Flos - http://217.169.111.182/decorative/ParametricSearch.aspx?lang=en - mange lekre.

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin