Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

søndag 21. september 2008

Illum bolighus og sopp


I helgen har jeg vært på Deco på Raglamyr utenfor Haugesund. Et designvarehus med blant annet Illum Bolighus - åhhh...

Kjøpte 12 Riedelglass med vinkaraffel og et nydelig sengesett fra Kenzo. Det er dyrt å ha god smak ;o) Sengesettet er sikkert fra forrige sesong - for det var på tilbud :o) 

Kunne også godt ha kjøpt :

Illum Bolighus nettshop

Har også vært på sopptur, eller tur om du vil, fant ikke noe sopp. Vi gikk nok på feil sted for alle andre fant massevis :o(  så det ble pai med soppfyll på meg allikevel :o)

(Bildet av paien tatt fra Aperitif - er ikke så høflig å ta bildet av maten når du er på besøk)

23 kommentarer:

Line sa...

Her var det mykje flott å drøyme seg vekk i....
HTV står for hovedtillitsvalgt, og du er nok på ingen måte den einaste som ikkje veit det:0)
Skal redigere det til forståeleg språk!!
Fortsatt fin søndag til deg, klem

. sa...

Heisann,
Så godt du er tilbake jeg har savnet innleggene dine :)). Nydelig sengtøy du har kjøpt.
Deco det har jeg aldri hørt om, tror nok jeg må ta turen ditt neste gang i Haugesund.
Ha forsatt en flott søndag.
Det fristet med sopp pai.
hilsen Gamlå

MeyBiMe sa...

Ja her var masse jeg også kunne tatt med meg....men de pengaaa!!!
Mmmmmmm, denne paien så kjempe deilig ut....elsker sopp!!!
Ha en deilig uke da :-)

Synnøve sa...

Hei på deg! Takk for koselig kommentar fra deg :) Nei det kan jeg heldigvis si med hånden på hjertet, at arbeidet med nettbutikken er jo høydepunktet i løpet av en lang dag det, så det gleder jeg meg til og ser på som bare kos, hihi... Og ja, det gir en god følelse at noen blir (forhåpentligvis!) kjempeglade for det de har bestilt :)

Og her var det mye lekkert du! Det sengesettet ser jo bare fantastisk ut, er nok verdt pengene tenker jeg, sukk... Bra andre fant sopp da, så du fikk smake allikevel ;) Ha en fortsatt deilig søndagskveld! Synnøve

Anka sa...

Hei på deg;) Ser ut som du har hatt en toppers helg med shopping og god tur:) Ja, det er mye som skal kjøpes inn til huset. Nå er alle møblene i boks. Det blir så spennende å se resultatet. Litt mikst feelings der... men hvor ille kan det bli når alt er nytt?
Blir det forresten gardiner på deg til vinterern eller skal du ha det som nå?
Kos deg resten av Søndagskvelden!

Torilpia sa...

Hei på deg .. :o)
Illum har masse flott ja .. var innom der i København i sommer. Må tilbake til Køben - masse spennende der .. men neste gang tror jeg at jeg må ha med bil - eller i alle fall en "bærer" :o)
Jeg har også sååå lyst på iSongBook - den er bare så stilig!
Ha en fortsatt fin søndagskveld og ei flott ny uke. Klem fra meg :o)

Torilpia sa...

PS!! Jeg har en utfordring til deg inne hos meg .. hvis du ikke har tatt den alt da ..??
Klem!

muskattogkardemomme sa...

Go morn og hei på deg :0)
Ååå så fantastisk med soppai,kan nesten kjenne duften...
Og det sengetrekket fra Kenzo må jeg bare si at jeg ble ganske misunnelig på.Er det like mykt og fantastisk som jeg tror?
Deilig sengetøy er virkelig verdt en del ekstra penger!
Selv har jeg bl.a.kjøpt to sett fra Lene Bjerre.
Det å legge seg nydusjet i nyvasket,lavendelduftende sengetøy er noe av det beste som fins ;0)
Håper du får en deilig dag i tåketunge og regnfyllte Bergen :0)

Josefine sa...

Hei
Kjempefint sengetøy!
Illum bolighus er knas ja, noe for enhver smak:-))
Elsker sopp, var faktisk på min første sopp tur i går (med kontrollør).. det var veldig gøy.
Pleier å kjøpe den i butikken, men det skal det bli en forandring på nå.. tror jeg. Klem Josefine

alvens kreative hjørne sa...

Hei du :-) Takk for koselig kommentar :-)Deilig med sopp :-) Har vært på flere soppturer i høst,men her finnes det desverre ikke vanlig kantarell..bare traktekantarelll...og den er ganske kraftig på smak..men vi har lys piggsopp og den er god :-) Veldig smart den senga,men hvor får man kjøpt en sånn? er gravid og den hadde passet perfekt :-) Ha en fin dag :-)

Vakkert Liv sa...

Hei, skal til Haugesund til helgen, så jeg håper jeg får tid til å stikke innom Deco da :)
Nydelig sengtøy!!
Tur er jo tur uansett om det ikke ble sopp, de andre fant jo :)

sologbolig sa...

Hei og takk for koselig kommentar i bloggen min. Nydelig sengesett du har kjøpt deg. Ja på Deco i Hgsd har de mye fint, var ein tur der i vår. Putene som eg hadde i eitt av innlegga mine er kjøpt her:
Bilde 1: i Marokko
Bilde 2: den eine i Israel og den andre i Jordan.
Bilde 3: på IKEA
Bilde 4: Den fremste er kjøpt på Indiska i Bergen og den bak er fra Romania.
Bilde 5: på Indiska i Stavanger
Bilde 6: Den bakerste er kjøpt på Princess og den fremste har eg strikka og så tova.
Du kan gleda deg til du skal reisa til Roma. Eg syns det er ein utruleg flott by, mye å se på. Ha ein fin kveld!

alvens kreative hjørne sa...

Hei igjen :-) Takk for at du sjekker for meg :-) Snill du! Ja er sikkert dyrt siden det er design...men kan jo hende jeg får samboern til å lage den :-) Han er jo litt handy :-) Og tegningene viser jo temmelig bra hvordan den er bygd sammen :-) Vi får se :-) Ha en fin dag :-)

Alex sa...

Hei og takk for at du var innom og la igjen en kommentar.

kantareller er så godt men jeg kjøper de jeg :)


Jeg liker også opera. Skal jeg gjøre husarbeid er det ofte opera på !!

Alex sa...

Hei og takk for at du var innom og la igjen en kommentar.

kantareller er så godt men jeg kjøper de jeg :)


Jeg liker også opera. Skal jeg gjøre husarbeid er det ofte opera på !!

Alex sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Daisys home sa...

Ja her var det jammen masse flott å se,som vanlig.Du har en god smak skjønner jeg,og det sengetøyet var jo superfint.Ha en fin torsdagskveld!

Anka sa...

Hei og hopp. Syns det er fint jeg at du gjør som DU vil:) Bra å ha egne meninger!
Sitter å ser på Torsdagsklubben, de overrasker aldri:)
God kveld.

Mari sa...

Så koselig at du liker bloggen min så godt :)

Hver gang jeg ser hos deg får jeg lyst på digre vinduer og designmøbler :)

Klem MAri

Daisys home sa...

Jeg aner heller ikke om det er sånn at man skal SPØRRE først,før man linker noen.Men jeg har vel gjort det først til noen iallefall.Linker deg nå!

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Hei Cosi :o)

Hadde bare lyst til å ønske deg en fin helg!Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min.Har en laaaaaang liste over sterkt potensielle kjøp neste gang jeg skal innom Illum på House of Oslo.Er nok stor fare for at jeg bruker mer penger enn forrige gang(super dressingvisp til 29,-).

Helgeklem :o)

. sa...

Heisann. Det er så lenge siden for å være deg at du har lagt inn et nytt innlegg på bloggen din!! Håper ikke dette med diskusjonen på NIB har ødelagt gnisten:))). Jeg vil ihvertfall at du er med oss. Du med dine fine varierende innlegg:)) det er det jeg liker med bloggen din, og det vi trenger i NIB.
God helg og STOR klem fra Gamlå

Anonym sa...

I really like your blog and i really appreciate the excellent quality content you are posting here for free for your online readers. thanks peace sandro

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin