Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

mandag 1. september 2008

IKEA-sykkel :o)



Danskene har et fantastisk godt utviklet sykkelvei-nett. Det er morsomt å se de sykle avgårde med høyhælte sko, med dress og stresskoffert, men vogner foran og bak fullt av unger, med kurver og nett, ung og gammel. Nå har til og med IKEA gått etter og leier ut sykkel med vogn. Jeg synes det var utrolig smart. Det går ikke så godt her i Bergen, som Ole Paus sier; "uansett hvor du kommer fra får du motbakke hjem igjen"

Ingen kommentarer:

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin