Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

onsdag 17. september 2008

Gi deg selv en belønning


Gi deg selv en belønning en gang i timen med denne sjokoladeklokken. Skulle du ha lyst på noe mellom timenene så finnes det en jukseknapp på klokken som utleverer sjokolade anytime :o)

chococlock

7 kommentarer:

. sa...

Heisann. Tuuusen takk for tipset :)) Hadde klokken vært en annen farge så hadde nok dette vært noen gubben kunne fått som gave fra meg. Han er rett og slett en søtmoms. Han hadde vært en i hundre hadde han fått en søtsak hver time.
Eller så ser jeg at du er så flink å lage innlegg. Jeg er rett og slett tom for ideer så jeg kan legge ut i bloggen, MEN det tar seg nok opp igjen tenker jeg.
Ha en fin kveld
klem fra Gamlå

Torilpia sa...

Kjempesmart ... tro om man kan ha Jelly Beans i den også ?? Jeg synes rosa er helt toppers jeg :o)

Livet er heeerlig sa...

Aiai, denne hadde passet fint hjemme hos meg :)
Ha en strålende flott kveld
*Siv*

Vakkert Liv sa...

Hehe, den jukseknappen skulle jeg vært kjapp med å finne :)

happy in pink sa...

herlig...denne likte jeg godt:) både fargen og det som er inni!!!

Kaos sa...

Mmmmm.... noe å ønske seg til jul ?
Men en sjokobit i timen??? Kommer til å rulle ut av sengen i løpet av et par dager da.. hehe !!

astrid sa...

Kor fant du den??
G-e-n-i-a-l-t :D

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin