Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

torsdag 18. september 2008

Genialt!


Jeg er ferdig med barn og amming og alt sånt, men denne var helt genial. Enige? Kan bare rulle ungen inntil og rulle han/hun på plass igjen, istedenfor å reise seg fra sengen både før og etter ammingen!

CullaBelly

15 kommentarer:

Bak en Sky sa...

Seriøst???Dette var jo kjempe smart!!!Helt utrolig at vi ikke har sett en sånn før!!!Ingen barn enda, men skal nok huske denne når den tid kommer!!;)
Takk for tipset!!

Vakkert Liv sa...

Denne var jo helt topp!!
Skulle gjerne hatt en slik mens ungene var små :)

ceciliegrut sa...

Ja den var smart.. og fin! Vi er HELT ferdige med barn nå, mn kanskje en finfin gave til evt. barnebarn. Mannen snekrer sammen en sånn på null komma niks han. Eller? (han er produktiv PÅ jobb, men ikke så produktiv når han kommer hjem).. haha

Takk for skryt :o) Jeg tenkte å ha et sånn nærbilde på alle ja, har byttet ut etterhvert på flere av bildene.. Ting tar litt tid da. Men det er MORO!

Klem

Smineset sa...

Smart!!!! En slik skulle være obligatorisk og alle helsestasjoner skulle delt dem ut gratis til vordene mødre og fedre!

;-)

. sa...

Supert. Den der burde alle med babyer ha, og kanskje de med hund også. leeeeer.
Nei hunden ligger ikke i sengen vår. Har en egen på gulvet.:)
Gamlå

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Dvorak var noe for meg!

Torilpia sa...

Enig i at dette var genialt - en sånn skulle man hatt da man hadde baby. Lurer på hvor mange ganger jeg har bråvåknet og lurt på hvor babyen var - fordi jeg ikke husket å ha lagt henne tilbake i hennes egen seng .. Man er rimelig trøtt under amming midt på natta .. :o)
Ha en fortsatt fin kveld - klem!!

Kari - My home is my Castle sa...

denne skulle jeg hatt da ungene var små..
Kjempestilig :))

Ha en fin dag

Siw sa...

Hei! Takk for dine kommentarer på bloggen min :) Denne sengen var funksjonell og hadde et fint design, hadde vært perfekt i hvit....

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Hei Cosi :o)

Nå sitter jeg og koser meg med nyyyyyydelig rødvin-Zenato Valpolicella Superiore Ripassa.Hadde egentlig tenkt til å rive i den dyre Amarone vinen som du anbefalte men de hadde den ikke så da ble det denne og den passet meg helt perfekt!Nyter :o)

Ønsker deg en fin helg, håper du har bra vær så du kan ta deg en padletur!

Klem

Line sa...

Fantastisk, tenk at ingen har komt på den ideen før???
God helg til deg, klem

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Meg igjen!
Kan du forklare meg hvordan jeg får playlisten/spilleren jeg har lagd over fra playlistsiden og over til min blogg?

:O)

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Fikk det til allikevel :o)

Anka sa...

Hva du ikke finner!!!!!
Jeg er imponert:) Denne var jo bare genial.
Good night;)

Silje Mari sa...

Dette så jo ut som en helt GENIAL løsning-hvor kommer den fra???
Lillesøster i magen ønsker seg en sånn!

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin