Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

mandag 8. september 2008

Filmanbefaling



Hvis du ikke har sett "Så Som i Himmelen" må du ta å gjøre det! Det er en utrolig vakker film. Finn frem lommetørklet :o)

Jeg vet ikke hvordan jeg får YouTube video til å spille på siden min, så her er linken til Gabriellas sång

Gabriellas sång

11 kommentarer:

Bak en Sky sa...

Denn har jeg faktisk tenkt å se. Mamma har snakket om den så lenge. Hun sa det var en veldig spesiell opplevelse å sitte i kinosalen når gabriellas sång kom!!
Gleder meg!!
ha en fin kveld!

tara sa...

den skal jeg se!!! nyyydelig sang...fikk tårer i øynene bare av å se på musikkvideoen...takk for tipset:)
klem tara

tara sa...

kommer innom deg igjen for å gi deg en award:)
fortsatt god dag...
klem tara

Line sa...

Kjekt med filmanbefalingar, den skal eg sjå!!
Linkar deg, håpar at det er greit:)

HildeS. sa...

Hei hei.
Den filmen har eg sett fleire gonger, og er innlemma i "filmbiblioteket" mitt.
Nydeleg film og nydeleg sang:)

. sa...

Tusen takk, tusen takk for Award, og gjett om jeg ble kjempe glad. Så masse fine innlegg du har hatt i det siste. På båtur har du vært og spist krabbe/blåskjell. Flott lampe har du!! Sykkelen du viser den var bare helt rååååå!!!! Takker også for tips til en god film. Liker gått grine filmer jeg.
klem fra Gamlå

. sa...

Hei igjen, her var jeg igjen. Vil si at det ligger award til deg i bloggen min.
klem fra Gamlå

MeyBiMe sa...

Takker såååå mye for anbefalingen!!!
Ja tror jeg sikkert må ha 10 lommetørkler jeg da....tuter lett av slike filmer :-/

Kaos sa...

En liten award til deg fra meg :)

vibeke sa...

FANTASTISK film det der :o)Har sett den flere ganger og griner like mye hver gang.Har kjøpt meg Soundtracken også, nydelig!

Klem

CosiFanTutta sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin