Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

tirsdag 2. september 2008

Fantastiske knagger - vil ha!



Sjekk disse knaggene. Vesken og jakken over, nøkler, ipod, solbriller og lommebok "inni". Dette var smart! Bildet er hentet fra freshome

5 kommentarer:

Joanna sa...

Tøffe dei var! Passar ikkje inn heilt heime hos meg, men hadde passa bra på romet til han på 7 år.

Ang puppeskåla så glir den nok ikkje inn i interiøret her heime, men hadde våre arti gåve då ;O)

vibeke sa...

Kjempesmart!!!!

iden sa...

snedige!!! masse gøye bilder her inne hos deg - digga de morbide møblende!!!:) lo høyt av flere av dem!! ...og tusen takk for koselig hilsen hos meg:) ha en knalldag! -iden

Line sa...

Det var jammen smarte knaggeløysingar:)
Du finn fram til så utruleg masse morsomt!! Hadde verkeleg sansen for dei kreative busskura, og einig med du, McDonalds var det dårligaste....Likar meg godt her inne hos deg, så eg kjem gjerne igjen.
Fin onsdagskveld ynskjer eg deg.

Siw sa...

nice, funksjonelt og vakkert

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin