Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

mandag 1. september 2008

Erotiske møbler





For ungkaren som har alt :o) Høy harryfaktor!!

Nå spyr jeg ut bilder fra freshome, men de er jo så stilige - har så lyst til å dele

5 kommentarer:

Blitz sa...

Artige gaveider ;)
Utrolige mye fine bilder du har av interiør...

. sa...

Smiler ja dette er til unkaren som har alt. Stilliig, MEN jeg ville ikke hatt det.ler.
ha en fin dag
Gamlå

Livet er heeerlig sa...

Hehe, vittig!
Kanskje noe å gi til mannen, MEN det får stå på datarommet hehe
Du finner så utrolig mange kule bilder!!!
*Siv*

Joanna sa...

Hahaha!! Kanskje blir puppeskåla julegåven til gubben?? Eg må bare le av desse morosame bileta du viser. YOU MADE MY DAY!!!

carinasverden sa...

Hei! De var morsomme. Supre ideer til ungkarene.
Er ganske ny selv i bloggverden. Veldig gøy å besøke andres blogger og få ideer.
Ha en fin kveld!

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin