Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

fredag 5. september 2008

Er det fortjent??


Ikke meningen å være falsk beskjeden, eller gi inntrykk av at jeg har lav selvfølelse, eller noe. Jeg må bare spørre meg om det er fortjent. Jeg tar sjeldent bildene mine selv (finner de stort sett på nett). Jeg skriver veldig kort, konsist og upersonlig, og etter mine mening lite inspirerende tekster :o) Jeg har ingen unike kreative egenskaper, hjemmelagde kaker, eller strikketøy! Altså, absolutt ingen.

Hvis jeg sammenligner meg med en del andre bloggere blir jeg rett og slett litt flau, hehe. Derfor er det jo veldig hyggelig, da at noe ser "noe" de setter pris på. Tusner på tusener med takk!

Denne er fra CecilieGrut og er jo en nydelig award i seg selv. Utrolig kjekt at du gir den til meg - bloggen din er en av mine absolutt favoritter - den er utradisjonell, kreativ og RÅ design messig! Takker og bukker!!

Denne har jeg fått av MeyBiMe. Nok en  super kreativ dame som tar egne bilder, skriver flotte tekster og har en koselig stemning på bloggen sin! Tusen takk skal du ha!!

Jeg lover å levere de videre i kveld! 

2 kommentarer:

tara sa...

gratulerer med flotte awarder...du fortjener de så absolutt!!!
og jeg har en utfordring til deg på bloggen min(he-he)...håper du tar den...
ha en strålende helg
klem tara

ceciliegrut sa...

Vel fortjent. Det skal kreativitet til å plukke ut flotte bilder også! God smak har du absolutt, og det gir ihvertfall meg inspirasjon. Og så har du en flott regnlue, siste skrik de der vet du. Jeg har personlig sett dronningen med en slik. Mannen min har en, og hadde det ikke vært for en stor Byggmakker-logo på siden, hadde jeg tjuvlånt den :o)

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin