Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

søndag 7. september 2008

Enigma 545





Jeg fikk utfordringen av Duften av erteblomster om å fortelle historien om min yndlingslampe. Her er den; en Enigma  545 fra Louis Poulsen 

Enigma er gresk og betyr "gåte", så det er et fin, fint navn. 

Den gir et fantastisk lys og passer perfekt inn i leiligheten. Historien er ikke spesiell, desverre, da det gikk mye lettere å få denne i hus enn endel andre innkjøp ;o) 

Innkjøpsstrategi : 

1. Trussel om eviglang shopperunde

Se meg ut det jeg vil ha - ta min kjære med til butikken - virker litt usikker og sier at vi kan godt sjekke fire/fem andre steder (vanligvis kan jeg stoppe der) 

2. Sammenligningsstrategien

Jeg viser han tilsvarende (men selvsagt MYE dyrere) produkter i samme butikk

3. Holder seg i pris-trikset

Finner et overpriset eksempel fra Finn.no som viser at produktet holder seg i pris

Denne gangen trengte jeg ikke å påbegynne strategi 1, da han sa seg enig på flekken :o)

Måtte ta med et profesjonelt bilde også (under)

3 kommentarer:

Ellinor sa...

Den var råstilig :)

MeyBiMe sa...

Denne lampen var jo kjempe stilig!!!
Tror jeg har sett den hos noen før også.
Ha en super fin uke :-)

Livet er heeerlig sa...

Kanonstilig lampe, og artig innlegg :)
Kos deg der du sitter (kul stol og fin utsikt forresten)
*Siv*

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin