Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

søndag 7. september 2008

Cornelius ved havet



I går var vi på Cornelius restaurant. Vi ble hentet med båt på Bryggen og turen ut til Holmen, vest for Bjorøy tar ca 20 minutter, akkurat nok tid til et glass hvitvin :o)

Nydelig vær, flott stemning, kjekt selskap, god mat og drikke. Kan det bli bedre? Anbefaler dette stedet til alle som ønsker en spesiell mat og natur opplevelse. 

Bildet over er fra nettsiden til Cornelius restaurant. Bilde av kamskjellen under har jeg knipset

6 kommentarer:

vibeke sa...

Hei igjen :0)

Bloggtips til deg:
jellon-jellon.blogspot.com.Tror du vil like denne bloggen,ta en titt!

Så ut som dere hadde en fantastisk tur i går :o)

Fru. Fryd sa...

mmm, maten så nydelig ut og utsikten også. Fantastisk vær vi har her i Bergen fortiden. Ha en forsatt fin søndag:0)

vibeke sa...

Jeg fant det på nettet, hadde ikke peiling jeg heller (he-he) :0)

vibeke sa...

Tenkte meg at du ville like bloggen jeg sendte deg, begynner å "kjenne deg" vet du :0)Skikkelig herlig blogg!
Moro med bloggere som har litt annen stil en det som er MEST representert i bloggverden,det er veldig mye av det samme og jeg trenger mangfold!
Så gøy at du tok parfymeoppfordringen min :0)Artig å vite hvordan du dufter(*ler)...

PS:Håper du hadde en fin padletur i dag!Her har det vært skikkelig grått i flere dager nå så da vet jeg jo hvor solen oppholder seg :o)

Miamor sa...

Hei du!

HAr hørt om denne reatauranten før, men ikke vært der! Det er ikke så langt unna meg, egentlig!! Får se om det byr seg en anledning! Var vel råfint i går kan jeg tenke meg...

Ha ei super uke!!

Anka sa...

Hørtes ut som en kulinarisk opplevelse, hehe:) Koselig med båttur, hvitvin, fin utsikt og god mat. Ja takk!
Av alle møbelhus besøk jeg har hvert på de siste dagene så jeg stolen du sitter i forran vinduet ditt. Måtte jo prøvesitte den siden jeg hadde sett den på bloggen din:) Skjønner at med ett glass vin og god musikk kan man tilbringe mange timer i denne stolen:) Kul design.

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin