Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

søndag 14. september 2008

Award-dryss til fru Vims :o)


Jeg har noen awarder som jeg skulle ha videreformidlet. Nå fant jeg en gylden anledning til å berømme fru Vims forunderlige verden. 

Både for flott blogg, med veldig fine bilder og inspirerende tekst. I tillegg til at hun var så grei å hjelpe meg med og få youtube videoer på bloggen min. Tusen takk for at du tok deg tid til det!

10 kommentarer:

Vibeke sa...

Så bra at du forærte Fru Vims noen awarder!Har plundret noe skikkelig med disse videogreiene jeg også MEN ved hjelp av hennes SUPRE veiledning så fikk jeg det til,HURRA :O)Så koselig innlegget du lagde til meg var!

I dag skal jeg til Oslo på utstilling,gleder meg!

Håper at du har hatt en fin helg, nyt søndagen :o)
Klem

Synnøve sa...

Hei hei! Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg :) Grattis med awards! Du har en kjempekoselig blogg, ser du har lusket litt inne på Polyvore, det har jeg veldig lyst til å prøve også, men har ikke fått gjort det enda... Ser så gøy ut! Linker gjerne deg også :) Ha en finfin søndag! Synnøve :)

Anka sa...

Hei du. Ja, filmmusikken er helt nydelig. Har cd'en og den går jevnt på spilleren. Musikk man blir i godt humør av.
Ha en super søndag. Nå skal jeg til huset en tur. Skal rydde plass til og beynne på garasjen.

Bak en Sky sa...

Padling høres gøy ut!!!Sporty du da?;)Kos deg masse så snakkes vi igjen!;)

Synnøve sa...

Å, var det deg ja! Hihi, da vet jeg det ;) Har den toalettvesken selv også, den er kjempefin! Skal få sendt pakken med det samme posten åpner i morgen :)) God søndag! Synnøve

Anniche ♥ sa...

Grattis med awardene :)) Flott blogg du har - og hyggelig at du tittet innom meg ! Alltid moro å finne nye blogger :)

klem a

Marit - Som Mine Dager Er sa...

Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Jeg er så imponert over alle de flotte bloggene her ute som jeg enda ikke har oppdaget.

Awardene må jeg få gratulere deg for, du fortjener de virkelig.

Skal scrolle litt mer her inne nå, og suge til meg enda mer inspirasjon.

Hejdå.

Vibeke sa...

Endte opp med en engel i dag og noen herlige fotografier :o)Bra jeg handlet lite på House Of Oslo for i dag sprakk budsjettet TOTALT,he-he!
Elsker utstillinger, kreativiteten lenge leve!!!

Håper det ble en padletur på deg i dag.Ønsker deg en fin start på uken!

Klem

Tulip sa...

Gratulerer med awards..

Nå skal jeg køye straks. En ny uke starter i morgen...må være uthvilt og opplagt og ha fått prinsessesøvnen min!:)
Natta!

Josefine sa...

Hei

Har vært på bloggen din flere ganger, men ikke klart å komme inn å få gitt kommentarer.Nå kom jeg endelig gjennom. Det jeg vil si er at du har en: KJEMPEKUL blogg !
Ønsker deg en strålende uke.

Klem fra Josefine

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin