Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

søndag 31. august 2008

Venter på bussen





 


går greit på disse fantastiske stoppestedene! Likte spesielt den som ligner på en stue, med gyngestol og greier. Likte dårligst den som var kledd med McDonalds .o) Bildene er funnet på Insight design, som jeg ikke klarer å finne igjen. Jobber med saken...

1 kommentar:

. sa...

smiler her var det mange flotte buss stopp. Til og med jeg kunne ta bussen hvis det fantes slike i Stavanger.
Gamlå

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin