Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

lørdag 30. august 2008

Sykkelstativ designet av David Byrne!



David Byrne kan mer enn å synge merkelige, autistiske, men gode sanger. Disse sykkelstativene står i New York - flere varianter

3 kommentarer:

Miamor sa...

Hadde vært noe her i Bergen-byen vår det du!!! Stilig!!

Kunne hatt bysykler også stående ved disse!!

Godt initiativ!
Har du kontakter i bystyret!!! He..he...men sykkelstyre har du kanskje kontakt med..

Den var tørr, men så er klokka mange og jeg har hengt i stroppen og kokt kaffe og pyntet kaker i hele dag....

Line sa...

Tøffe sykkelstativ!! Dette hadde vore noko for gamle Norge....

lykkehuset sa...

Digger sykkelstativene og "nerde veska" hi hi. God søndag, og takk for innlegg i KONKURRANSEN:) Spennende!!

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin