Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

søndag 31. august 2008

Sweet dreams



Jeg er ikke kresen. Kunne fint ha sovet på rommene som presenteres i videoen under. Akkurat sånn som jeg kan like det; rene linjer, minimalistisk, ryddig, lyst og åpent. De fleste rommene er større enn stuen min :o) Bildet over er fra Freshome. Sov godt og lad opp til ny uke og nye muligheter....

youtube

6 kommentarer:

vibeke sa...

Sov godt til deg også :o)
Så stilig make-over du har gjort på bloggen din!

Ønsker deg en fin uke.

Joanna sa...

Hihi...Eg hadde ikkje hatt NOKO i mot å ha hatt slike soverom eg heller! Ikkje noko i mot det heile tatt..

Ha ei super duper veke CosiFanTutta!!

Joanna sa...

P.S Skal legge meg snart og drøyme om finare soverom!

vibeke sa...

Helt enig med deg ang at det gikk mye plass til "spille" på den du hadde før.Jeg har også "irritert" meg over det samme på den jeg har og det har jeg fått hjelp til å gjøre noe med av en venninde i dag.Hun har hjulpet meg med å legge inn 3 kolonner istedenfor 2 som jeg har hatt før.Fremdeles plass til overs men jeg er kjempefornøyd :o)

Natti-natti

Tone sa...

Hei du:)
Liker bloggen din og heimen din!! Hmm, det er sånn at eg skulle ønske at eg hadde fleire hus, sånn at eg kunne ha ein stil i kvar... Men er vel kanskje ikkje bare eg som har tenkt den tanken;) Du hadde lagt igjen ein kommentar hos meg (takk for det:)) og spurte meg om dei kvite kaffi koppane mine. Det er eit servise som heiter New wave - selges hos Tilbords. Mange fine delar til det! TONE:)

Anonym sa...

veldig interessant, takk

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin