Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

søndag 31. august 2008

Sommerdag...





Snart er det september, men i dag måtte jeg kaste klærne på padleturen (altså , ikke alle) Det var 24 grader! Mulig at dette blir den siste helgen med pent og varmt vær. Kanskje det er siste padle-tur i år? Jeg padler ikke om vinteren, fordi jeg får klaus av tørr-drakt :o) 

3 kommentarer:

. sa...

Heisann, det så herlig ut med padletur. Ja, er det ikke utrolig hvor flott det!! Jeg håper nå endelig av vi har noen fine helger til, for høsten kan til tider være lang. Spesielt her i Stavanger da jeg føler den til tider kan vare fra august til april. Nok om det, Så FIN bloggen din har blitt!!! Må også si at jeg er mektig imponert om hvor mange innlegg du klarer å lage. Jeg koser meg i bloggen din, det er så mye forskjellig her inne og det liker jeg.
Ha en fin kveld.
Gamlå

ceciliegrut sa...

Oj, det der så bare dødsmoro ut! Vi som bor rett på oppside av en elv burde jo kjøpe oss en kano (kanskje best og tryggest for meg ihvertfall). Har ikke gjort noe sånn siden jeg var 15-16 tror jeg. Men husker det var moro!

Og ja.. bildene er litt skumle. Hihi, spurte jentungen om hun syns de var det, men hun er så tøff atte. Så neida, de var bare fine de. Men det er jo ikke barnebilder akkurat.

Livet er heeerlig sa...

Så deilig ut med padletur!!!
Skulle vært litt mer aktiv ja, og når en bor så nærmt sjøen burde jeg brukt den mer...
*Siv*

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin