Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

søndag 31. august 2008

Single hauz



Fantastiske enmanns-hus som virker å være lett og plassere. Trenger ikke mange kvadrat! Tenk deg å stå opp med bølgene skyllende under beina :o) Du kommer ikke til land før det blir lavvann, så det er bare å ta livet med ro. Sitte på kanten, med en god bok og kald hvitvin og dingle med beina. That's life!

Front architects

6 kommentarer:

ceciliegrut sa...

:o) for en arkitektur! Jeg eeelsker den, og ville gjerne hatt et hus i den stilen, bare noen ganger større såklart. Hadde kanskje passet for ungdommene våre disse, en til hver høyt oppi et tre bak huset ;o) haha

Heidi sa...

Oi, for en beliggenhet.. Sikkert flott i sommerhalvåret, men tenk når høststormene herjer som verst..
Nei,tror jeg foretrekker landsbygda du. Men artig, ja :O)

Ha en fin søndag!

Bak en Sky sa...

gurimalla!!!Dette har jeg aldri sett før! Det så jo helt vilt ut!Går det virkelig an??

god søndag

Anette sa...

Wow så utrolig stilig.....skulle hatt et sånt fristed midt på sjøen ja, gud så deilig det hadde vært ;) Ha en deilig søndag videre! Hilsen Anette

Anette sa...

Ja eg skal på bloggtreffet i Bergen ;) Det er klart ;) Gleder meg til å møte mange av disse flotte damene her inne ;) Du også tenker eg?

Grimstad er flott sted det! Det er mitt hjemsted så eg liker meg veldig godt hvertfall :)

Klem

ceciliegrut sa...

Å ja!!! Eller som en fancy vri på en campingvogn.. Mannen min er jo byggmester, og med noen plater og spiker klarer han nok å snekre i hop noe..

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin