Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

tirsdag 12. august 2008

OL, igjen

Ikke like bra av fotball-jentene, kanskje. 5-0 mot Japan! Kanskje en sånn vask kunne fått de til å holde fokus :o)

Apartment therapy

2 kommentarer:

tara sa...

tusen, tusen takk for kommentaren din som virkelig varmet hjertet...
har hilst til storebror-og ja, han er virkelig tålmodig...må bare si at dere som jobber med disse spesielle menneskene gjør en fantastisk jobb:)
ja, det er virkelig tøft med en krevende autist-gutt i huset-men du og du så utrolig mye glede du får også...det som er størst utfordring med mikael er at han er så utrolig smart og sosial samtidig som han er vanvittig autistisk og kan bli såååå ubeskrivelig sint...men når ting går som han vil, så fins det ikke større sjarmør...ja dette ble mye jabb,men du skjønner sikkert hva jeg mener;)
anyways...ønsker deg en fantastisk kveld
klem tara

Kaos sa...

Så kult med den vasken :)
Kjempefin blogg du har, masse fine ting og ideer :)
Skulle ønske jeg var mer "fargerik" interiørmessig... men kanskje det kommer?

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin