Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

onsdag 20. august 2008

OL fakler gjennom tidene

Flott oversikt over OL-fakler fra 1936 og til vår tid, HER. Kan si at det er variasjoner over samme tema

Hvis jeg skal være helt ærlig så var Lillehammer fakkelen litt "kjedelig" :o)

5 kommentarer:

storeflittig sa...

kan ikke skryte på meg å være særlig ol interessert - men tenkte jeg skulle hive meg på beskrivelsen av mitt datasted: hmmmm hvor det er mulig å ha strøm. liker godt å sitte i sofaen med tv på, og slappe av sent på kvelden:)

Smineset sa...

Arti! Har aldri tenkt over at de designer ny hver gang. Nå er det sanrt semifinale for håndballjenten og den skal jeg snike meg til å se litt på her på jobb... ;-)

Gamlå sa...

Heisann og velkommen til blogglandia. Her i bloggen din har jeg kost meg da jeg har sett på innleggene dine.
Håper det er greit at jeg legger deg til blogglisten min.
Hilsen Gamlå

Anka sa...

God kveld. Tok interiørtesten som er på siden din:) Jeg fikk en stil som passet meg bra. Aretig;)

Anka sa...

God dag. Ååå, det er så koselig med svar:) Har heller ikke den store trafikken ennå. Opprettet siden i begynnelsen av August.
Stilen min ble faktisk litt maskulin med gamle slitte skinnstoler, varme farger og lun stil:) Jeg må nesten ta den en gang til og se hva som kommer da. Må si at jeg er mildt sagt stilforvirra... det er jo så mye fint. Vet ikke helt hvordan jeg skal ha det... Time will show:) Liker siden din og de vinduene dine, mmmmm:)

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin