Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

mandag 25. august 2008

Noe til festbordet?



Dette kan jeg tenke meg er noe for dere kreative mennesker i bloggeverden. Du fyller formen med vann og allslags valgfritt stæsj (her dette jeg av), putter den i fryseren og vips - pynt til et festbord (som sikker ikke kan trekke ut i det lengste hvis pyntet skal holde seg??) Kan brukes både inne og ute, og fås som laterne og champagne/vin kjøler. Nettside med flere ideer her

2 kommentarer:

Smineset sa...

For en lur ide, men er redd jeg også faller av litt tidlig i prosessen. Men det ser jo griselekkert ut!

Ha en super mandag!

Gamlå sa...

Titei, Dette her var da kjempe smart. Må si jeg er mektig imponert over alt det du finner og viser i bloggen din. Det liker jeg. " Snopevin" fra Bergen må også smakes. Hvis den ikke selges kun i Bergen da:))).
Jeg har lagt en utfordring til deg i bloggen min.
Ha en fin kvel
Gamlå

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin