Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

lørdag 23. august 2008

Morbide møbler/kunst








Tror ikke de kan brukes til å sitte i, men det er jammen kreativt! Designer ,eller kanskje jeg skal si kunstner ,er Nina Saunders. Bildene er fra Designboom.com

5 kommentarer:

Miamor sa...

Herlig!!

Ungene hadde nok likt den brune sofaen som sklie!!!

Ha en flott lørdagskveld!!

Joanna sa...

Haha...mykje artig, men neppe brukarvenlig.

Ha ein fine kveld :O)

Anka sa...

Ha ha ha, de var stilige:) I dag har jeg vasket, skrubbet og ryddet til visning i morgen. Ja, det blir spennende. På en måte har jeg en god førelse samtidig som det er så usikkert. Så ja, godt når det er over;)
Men nå skal jeg gå en god tur med hunden min før jeg durer ned på Interiørmesse. Ha en fortsatt god Søndag.

a home far away sa...

Kreativt ja, men skulle nog inte passa in hos mig, hihi!

//Gunilla i Singapore

Gamlå sa...

Smiler, kjempe stillige møbler, men som du sier, de er nok ikke gode å sitte i.
Gamlå

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin