Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

mandag 11. august 2008

Liker da noe som er søtt...Tea-for-one sett

Ikke så glad i pynt og blonder, blomsterkopper og hvite duker, men...jeg liker disse settene. Har et par selv, et sted.

Fra : Whittard of Chelsea (er alltid innom når jeg er i London)

Disse er fra : Distinctive-design 



Noen flere fra English tea store

Godt utvalg på Amazon

Fra Muji

4 kommentarer:

krinkelkroken sa...

Kjempesøte!!
har sett slike før på ebay;)
Ha en fin kveld;)

CosiFanTutta sa...

Oj, 158 treff på tea for one på ebay. Det var et godt tips. Tusen takk skal du ha.
Jeg kjøper en og annen som jeg synes er skikkelig fin. Har filosofien heller få og fine enn mange og ordinære :o)

Du hadde forresten mange fine bilder på loggen din!

Kari sa...

Deg har jeg aldri besøkt før :)
Så flotte bilder du viser oss...
En flott blogg har du og ;)

Ha en fin kveld

CosiFanTutta sa...

Hei
Veldig hyggelig med kommentarer. Har aldri vært på din blogg, heller. Jeg måtte le litt av overskriften på et innlegg : "Jeg får aldri for mye dilldall". Der er vi strake motsetninger - er ikke det spennende, da!!
Glad du deler din romantiske historie med oss - du har tydeligvis møtt din tvillingsjel :o)
Jeg vet hva det vil si!

God natt

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin