Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

torsdag 14. august 2008

Krise i heimen

Ja, jeg har sagt "nei takk" til reklame, men alle skjønner vel at det ikke gjelder IKEA katalogen!! Hele verden har fått IKEA katalogen utenom meg - hyyyl :O) Kan heldigvis leses på nett

Noen som vet om det går an å bestille den?

8 kommentarer:

Anonym sa...

hei.
jeg kan sende deg en hvis du ønsker. du kan sende meg en mail på tiril_hag@hotmail.com med adressen din. jobber på ikea...
hilsen tiril

home 4us sa...

Hei
Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Du, det var ikke mye kontroll der i gården. Der var det mest kaos..

Deilig å få kasta, rydda og ordna opp i sånne skrekkrom:)

CosiFanTutta sa...

Hei Tiril
Så utrolig grei du er!! Jeg hadde tenkt å slå til, men fikk ikke mailen din til å fungere :o)

Anonym sa...

Hva er mailadressen din så tar jeg kontakt med deg fra en annen mail så ser vi om den fungerer...
skal få dette til. klart du må ha ikea-katalogen. hehe

Anonym sa...

Oi..ser forresten at jeg har skrevet feil på adressen joh. ikke rart det ikke går. den er tiril_hag_@hotmail.com
Prøv igjen så skal jeg få sendt den til deg i morra.
Hilsen tiril

Laila sa...

takk for kommentaren på bloggen min. Joda, huset ble bra, vi er kjempefornøyd! Og nå er snart garasjen ferdig. Eller snart og snart, med alle detaljene som skal på plass, er snekkerne (pappa og broren min) sikre på at det blir leenge til. Får ikke panner på i år, sier de...

Forgjengelige ting sa...

Dette innlegget var så morsomt at jeg måtte lese det høyt for mannen min :D

Håper du får tak i IKEA katalogen!!

Kitschpink sa...

Katalogen kan også bestilles på nett fra ikea sin hjemmeside:
http://www.ikea.com/ms/no_NO/customer_service/order_catalogue/catreq.html

Veldig enkelt.
Det gjør jeg hvert år :)

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin