Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

lørdag 30. august 2008

Kreative bloggere - Hva selger du på bloggen din?


Jeg vil shoppe - såper, remedier til hud og hår, vesker små-ting av alle slag. Er det noen som har tips til blogg-nettbutikk? Kanskje du vil reklamere for deg selv?? Venter i spenning!!

4 kommentarer:

Anemone sa...

Se innom, tips om kosmetikk i dagens innlegg i alle fall...

Hvit Stil sa...

For en tid siden oppdaget jeg bloggen din, og jeg må si at jeg koser meg veldig med å lese den. Alle nettsidene du vet om og gøye ting jeg lærer av å lesebloggen.(hvordan i all verden snubler du over en side som omhandler alle ol-fakklene?) Gratulerer- jeg(og mamma) synes bloggen din er FANTASTISK. Fortsett med det samme.

Klem fra Christine

muskattogkardemomme sa...

Go kveld i stua,til hud og hår kan jeg anbefale Strawberrynet.com.
Må ellers si at jeg synes du viser frem utrolig mye gøy og stilig på bloggen din!
Velkommen inn i min bloggeverden,som er ganske så fersk og krydret med litt av hvert...
Nyt helga videre!

lykkehuset sa...

Handler selv på www.strawberrynet.com. Billig og rask levering, og bra...

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin