Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

søndag 17. august 2008

KOSELIG pianomusikk

Helt uproblematiske, korte, søte solopiano stykker av Gonzales. Det høres såre enkelt ut, men har prøvet på piano'et og det er ikke bare, bare for meg iallefall

Lytt til alle låtene på siden til Gonzales

Anbefaler nr 1, 4, 5, 7, 12, 13 ja, og resten... :o) 

8 kommentarer:

*Hege* sa...

Heisann:)
Takk for koselig kommentar på bloggen min:)
Bare "stjel" i vei du;)

Veldig flott blogg duogså har da:)

Ha en god søndag:)

Nyperosa sa...

Hei, hei,

nå er jeg her : )

Spiller gjerne klassisk
musikk, men det må ikke
være maset, om du forstår...
Du hadde flere gode
tips her. CD`er har du
også nok av, ser jeg.
Stolen ved favorittplassen
var kul, utsikten marvellous.

Ha en god kveld.

Christina sa...

Hei!
Takk for hilsen=)
Er kjempekoselig med hjemmelagde ting..har en del faktisk.Koselig å høre fra ei fra nesten samme plass som meg=)
utrolig fin blogg du har..Jeg har ikke skjønt alt du kan gjøre på bloggen enda.utrolig irriterende.men men.
Ha en fin kveld=)

tinemor sa...

Jeg er glad i det meste av musikk.
Likte denne platen godt.
Takk for tipset!

mali-mo sa...

Så kjekt å bli funnet av deg! Gøy med nye blogger, og ulike typer blogger syns jeg. Og alltid kjekt med Bergensere ;) Flott hus / leilighet du har, og nyyydelig utsikt!

Morsom og inpirerende innlegg om hverandre her, og masse nytt!Kommer tilbake jeg!

Daisys home sa...

Hei har tittet innom den fine bloggen din,og vil legge igjen en liten hilsen.Masse fint å se,den brødboksen du viste bilde av kunne jeg virkelig tenkt meg.ha en fin uke!

vibeke sa...

Hei igjen :0)

Måtte bare skrive en kommentar til deg i dag også.Pianomusikken var virkelig nydelig!Det er så innmari all-right med musikk (og vin) tips,TAKK.

Ønsker deg en god start på uken.

Karlsebakken 37 sa...

Hei,

og takk for kjempehyggelig hilsen på bloggen min! For en fantastisk leilighet du har og en veldig spennende blogg. Kul idé å blande interiør, vin og musikk - skal bli en glede å følge bloggen din fremover og jeg er sikker på at trafikken vil ta fart veldig!

Hilsen fra Karlsebakken

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin