Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

søndag 24. august 2008

Favoritt kjøkkengreier

Eva Solo



Fra Eva Solo. Jeg liker den kjempegodt, og kommer aldri til å kjøpe en kjøkkenklut igjen. Jeg setter oppvaskebørsten oppi, det går glimrende. 

Wasser Max

Disse er fantastiske. Sprudlende vann til enhver tid. Kan kjøpes på Aga eller  akkurat nå til nesten halv pris (498,-) på nettbutikken til Clas Ohlson. Løp og kjøp! 

 Jeg har denne i ståldesign og den blir mye brukt

5 kommentarer:

Gamlå sa...

Hei hei, Det ligger noe til deg i bloggen min.
Gamlå

sandra sa...

å,ja!!! dn kullsyremaskinen er genni:) skal ha dn!! takk for tips!

Daisys home sa...

Du kommer med så masse fine tips til kjøkkenting og tang.Så takket være det,har jeg nå vært inne på kitch.Og bestilt av de brødboksene du viste tidligere.Jeg var i tvil om jeg skulle ta svart eller hvit,men det ble svart.Ha en finfin uke!

vibeke sa...

Kjempetopp med tips på ting og tang :0)Blir nok en veeeeeeldig laaaaaaang ønskeliste til jul i år tror jeg!

Ønsker deg en god uke.

hvorfor ikke... sa...

Heisan, svingte innom fra gamlå.
Gratulerer med award!
Eva solo, ja de har mye fint men den kjøkkenkluten, den har jeg ikke sett; Takk for tipset!
smil Torunn

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin