Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

mandag 25. august 2008

Jeg tar utfordringen og sender den videre....

Gamlå sendte meg en utfordring som jeg selvsagt tok på strak arm. Hyggelig at du er interessert i hva jeg mener om det ene og det hitt :o) 

What are the last 3 things you purchased? En kasse til skittentøy fra IKEA, enda en benno cd-hylle og en pølsemeny (må innrømmes :o))

What are the last three songs you downloaded? Laster ikke ned musikk, men de siste cd'ene jeg har rippet er : Vlack Quartet Prague-Dvorak string quartet "The American". Filmusikken av Nyman "Duften av kvinne" og filmusikken av Yann Tiesen til blant annet "Den fabelaktige Amalie Fra Montmartre". Musikken er deretter lastet over på ipoden

What where the three places you visited? regner med at det menes de 3 beste? Det blir Sapa i Vietnam, Le mont st michel i Frankrike, Vatikanstaten i Roma

What are your three favorite movies? Det store blå, Frihetens regn, Betty Blue

What are your three favorite possessions? Familie, leilighet og en volvo c30 :o)

What three things can you not live without? (Other than family and friends) Musikk, vin og fritid 

What would be your three wishes? Fattig er den som alltid ønsker seg mer (italiensk ordtak) ;o) Ok, at de jeg holder av forblir friske, mer fritid og hus på landet 

What are three things you havent done yet`? Vært i India og sett Taj Mahal, begynt som selvstendig næringsdrivende, har ikke vært på El prado i Madrid

 
What three celebrities do you want to hang out with most? Kristin Scott Thomas, Jeremy Irons og Morgan Freeman

Name three things that freak you out? Late og sløve arbeidstakere som utnytter velferdstilbudene våre, å tape i sjakk, at noen tar meg i navlen eller truer med det

 
What are your three favorite dishes? Fisk og skalldyr, indisk og entrecote

Name three thing you are good at...? God i jobben min, håper jeg er en god mor og kjæreste

 
What are three things you are currently coveting? Tror det må bli det samme som 3 ønsker, friske folk, hus på landet og mer fritid

Denne går videre til

Duften av erteblomster

Design shimmer

Mali-mo

Gudd løkk!



7 kommentarer:

vibeke sa...

Morsomt!Skal ta utfordringen i morgen, nå kryper jeg til seng(har en laaaaang og krevende dag foran meg i morgen).Måtte le når jeg leste om "navleproblemet" ditt, jeg har det sånn jeg også.Trodde det var en sånn sær greie som jeg var alene om men nå er vi i allefall to :0)

NATTA!

vibeke sa...

OOOOOOPS, glemte å takke deg for hjelpen ang. å linke navnet!Jeg fikk det til (takket være deg).

Daisys home sa...

Takk for kommentar på bloggen min.De liftgardinene er bestilt ferdig ja.Jeg er ikke noen mester på symaskina,så derfor kurrant å få de ferdig.Er bestilt fra KRINKELKROKEN sin nettbutikk,som heter frk-doris.Take a look der!

Miriam sa...

Hei hei :) takk for hyggelig hilsen. Kjempe gøy du liker designet på bloggen min. Det er mannen min som har laget det for meg, så jeg har ikke peiling på hvordan han gjør det, men tror han lager til det meste i photoshop. Ha en fin dag :) M

Siw sa...

Hei igjen :)
Takk for utfordringen, skulle gjerne tatt den, men tiden strekker ikke til.....

Anka sa...

God kveld! Virker som jeg ikke har hvert på nett på en stund. Har en pc på rens fortiden. Kamera på repp. Og på toppen av det blir vi "kastet ut" av leiligheten når det er visning, hehe. Ja, det er spennende nå. Ta en tur innom siden for jeg har lagt inn noen ord:) Grattis med award, vel fortjent!

majamysil sa...

Tusen takk for award:) Bloggen din er spennende, likt spesielt godt de rare husene og møblene! Bra med noen som blogger litt utenom det vanlige! Stå på!

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin