Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

mandag 11. august 2008

Jeg har fått ny brødboks av alle ting

...og det vil jeg gjerne dele med noen :o)

Det er en skikkelig stilig ZPA Johan Verde silikon brødboks . Lokket kan brukes som skjærebrett. Brødene holder seg ferske lengre, selv UTEN brødpose.  Kjøpt på Kitch'n

2 kommentarer:

Living White sa...

OIOIOI, denne boksen var jo supersmart! Jeg blir litt sånn: hvorfor har ikke jeg tenkt på det, da jeg ser sånne oppfinnelser. Jeg har jo irritert meg på at jeg må lete etter skjærfjøla hver gang ett brød skal taes i, så er den i vask, så er den lagt bak noe inni ett skap, under noe...Nei, denne var smart

tinemor sa...

Min bror og svigerinne fikk en slik i sort i bryllupsgave. De er også kjempefornøyd.
Jeg ønsker meg en slik jeg å!

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin