Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

tirsdag 19. august 2008

Inspirerende arbeidsplasser - hvordan ser din ut?






Fantastiske arbeidsplasser fra tema home. Hadde vært kjekt å vite hvordan dere sitter mens timene går og bloggene blir større og bedre :o) 

Selv sitter jeg på yndlingsplassen med laptop'en på fanget, men den hvite pulten fra milk kunne jeg veldig godt tenke meg!

8 kommentarer:

frk.Larsen sa...

Så ryddig og fin blogg du har!
Sitter ved pulten min ved et vindu sammen med mac'en. :)
Har faktisk akkurat lagt ut bilde på min blogg av arbeidsplassen. Du er velkommen til å titte innom å se.. :)

ceciliegrut sa...

Jeg har ikke det så flott.. men jeg drømmer om noe liknende. :o)Og drømmen den blir virkelighet den..om et år eller noe? Skal få eget atelier! Kanskje jeg skal lage en egen mappe under mine bilder med ideer til hvordan jeg vil ha det? Det er jo så mye fint!

prinsesselinn sa...

å hjelpe meg.,
skal legge ut bilder,skal bare rydde i et halvt år først, hehe
God uke...

vibeke sa...

Hei :0)

Hvis du tar deg en liten tur innom bloggen min så ligger det noe og venter på deg der.

Ha en fin kveld.

Bak en Sky sa...

Kjempe fin blogg du har!!!

vibeke sa...

Så koselig at du satt pris på dem!
De er vel fortjent!!!

Du kopierer dem (slik du trodde) og legger dem på din blogg.Så kan du gi den/dem videre til de som du har lyst til.Første gangen jeg fikk award så hadde jeg ikke peiling på hva jeg skulle gjøre jeg heller, vi lærer mens vi lever :0)
Jeg tok My Deco-interiørtesten som du har linket til og det var gøy!Har alltid hatt vanskelig for å sette meg selv i en bestemt interiørsjanger så jeg var spent på resultatet:det ble Country-Modern.Har aldri hørt om det før men når jeg fikk smakt litt på ordet så syntes jeg faktisk at det beskrev min stil ganske bra.Jeg liker den litt røffe og rustikke stilen(naturmaterialer,lin m.m) MEN det må være i blanding med det moderne og "enkle".Også slenger jeg inn litt arvegods etter mennesker som har betydd mye for meg(som f.eks pappas loppisfunn)og VOILA da har du min stil :0)

PS:Huff denne ble lang, skulle egentlig bare veilede deg ang. awardene.

Smineset sa...

Hei
Jeg "fant" deg inne hos "Bak en sky". Kjempefin blogg du har! Håper det er greit at jeg legger deg til i bloggelista mi?

Ha en super dag! :-)

Det hvite hjerte sa...

Hei,
Så mange fine bilder og innlegg du har :)
Veldig fin Blogg :)
Ha en fin kveld :)

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin