Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

søndag 31. august 2008

Fantastiske, lyse og lette drømmestoler






Ikke blonder og landliv, men hvitt nok for meg :o) Øverst er de som jeg ønsker meg mest, de hadde passet veldig bra til Peel stolen. Varier furniture sin Peel Club, designet av Olav Eldøy. Deretter Stingray designet av Thomas Pedersen. Superstructure av David Design. 
 Neste stol ut er Bubble chair av Eero Aarnio. Den neste stolen er inspirert av Jacobsens egg, heter Cosmic og er hentet fra Johanson design. Den siste fant jeg på Desire to Inspire. Jeg vet derimot ikke hva slags hengestol det er og hvem som har designet den (andre som vet?).

4 kommentarer:

Bak en Sky sa...

Den gyngestolen har jeg siklet på lenge!!!;)

Smineset sa...

Ønsker meg en Stingray!!!!

Det ligger en velfortjent award til deg inne hos meg ;-)

Ønsker deg en super søndag!

Anka sa...

Hei hei. Så mye nytt som har kommet på siden siden sist:) Gøy. Likte teppe fra Kremmerhuset. Nydelig farge.
Goood Søndag:)

. sa...

Å de stolen på det første bildet var bare stillige, MEN skulle jeg hatt slike så kunne de ikke vært i hvit, da de ikke hadde vært hvite lenge i heimen min.:)
Gamlå

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin