Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

søndag 6. april 2008

Vitra Elephant stool




er på plass på kjøkkenet. Det betyr at jeg har ingen unnskyldning for ikke å rydde i de øverste skapene. Har lyst på en til på badet

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den har jeg ikke sett før, men absolutt min smak.
Kanskje jeg skel sette den på min ønskeliste....

CosiFanTutta sa...

Anbefales! Den finnes i grått, svart, rødt og hvitt, og er skikkelig solid. Du kan hoppe på den hvis du skulle ønske det :o) Jeg kjøpte den på tilbud til 495,-

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin