Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

mandag 7. april 2008

Cd-oppbevaring






Vi har lett i inn og utland etter cd-hyller. Det er så dårlig utvalg og vi vurderte lenge å få hyller tilpasset av en møbelsnekker. Det er foreløpig Benno fra Ikea som gjør jobben, men ideelt sett burde vi hatt cd hyller som var bredere, slik at vi også fikk plass til cd-bokser, og flere cd'er pr hyllemeter.

Hvis noen kjenner til andre og bedre løsninger så gi gjerne et ord!!

4 kommentarer:

Fabulous sa...

Dette er jeg også på jakt etter! Hos oss er det DVDer som er det store problemet. Jeg mener at det er best ( i alle fall mest plassøkonomisk) å lagre platene i mappe, mens gemalen insisterer på å ha de i originalt cover. Så trenger praktiske og estetiske hyller til 2000 dvder. Håper at du får noen tips jeg kan dra nytte av!

CosiFanTutta sa...

2000 DVD'er! Milde himmel :o)

Jeg trodde vi var ille ut med våre ca 7000 + cd'er, men de tar jo mindre plass enn dvd'er tross alt.

Hvis dere har god plass kan dere gjerne prøve det vi hadde tidligere : Billy hyller med glassplater, det fungerte fint - men de er så dype at i vår nye smale gang hadde det blitt for massivt.

Kjekt at du følger med på bloggen min - det er så trivelig med kommentarer :o) God helg!

Anonym sa...

http://www.can-am.ca/CD-storage-DVD-storage.htm

Dette er ganske smarte greier

Hilsen Jan Erik

CosiFanTutta sa...

Hei Jan Erik

Tusen takk for tipset! Vi har faktisk vurdert disse skuffemodulene. Jeg hadde likt godt å "gjemme" de litt vekk, det gir et ryddig inntrykk.

De er derimot litt plassavhengig :o)

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin