Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

onsdag 12. mars 2008

Jeg har funnet det perfekte teppe, men....

Teppe, fargen på Peel og date stolene!! Åhhhhh....




Her er sofagruppen som sårt trenger et teppe. Sofa og bord fra Slettvoll og "gråtasser" fra Living (tror jeg)  som min samboer ikke vil kvitte seg med. Neste gang han snur seg skal jeg hive de ut :o)

Det perfekte teppet er funnet Kasthall  :
Det tar opp fargene i resten av stuen, brun og turkis. I tillegg passer det perfekt til sofagruppen (ja, jeg tar med meg kamera på shopping).

MEN til den nette sum av 5100,- pr kvadrat så gidder jeg ikke engang 
å sette det opp på ønskelisten :o(

Ingen kommentarer:

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin